Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

konsultant problem

Polecane posty

Gość gość

Witam chciałabym zapytać czy konsultant firmy oriflame zostaje obciążony kosztami za to ze osoba ktora zamowila produkt go nie odbierze ? Czy moze po prostu go zwrócić bez żadnych problemów ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość semper_commodo_arcu
Papież Jan wlan Pierwszy Tańczył Ugi-Bugi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
możesz zwrócić w ciągu 30 dni każdy produkt. nawet otworzony. zwracasz a firma przy kolejnej fakturze reguluje kwote zwrotu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×