Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Koty

Polecane posty

Gość gość

Witam Jakiś czas temu zaadoptowalam kota pani pow że to kocur więc nie sprawdzałam bo nie znam się na kotach wypuszczalam na dwór a tutaj tyle kotów się zlecialo okazało się że to kocica miała ruje dodatek jest w ciąży. Kręcił się tutaj czarno biały kot czarny cały dwa rude jakie kotki mogą być kocica jest pregowana. Jeśli będą ładne ktoś je weźmie mieszkam w UK tutaj często ludzie pytają o małe koty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
I nie mam serca skrzywdzić małych kotków. A my jesteśmy pechowcami typowymi i boję się że nikt nie weźmie tych kotów i co ja zrobię może ich być nawet 5 Byle by nie były czarne bo czarnych nikt nie chce słyszałam że źle.z.nimi na selfie się wychodzi. Potem na sterylizacjie kot idzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Sterylka aborcyjna, jak najszybciej! Tyle jest bezdomych kotów, a takie bezmyślniaki jak ty jeszcze następne produkują...! To powinno być karalne!!! :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Tacy jak Ty powinni zostać wystwerylizowani!!!!każdy ma prawo do życia. Mieszkam w UK. Tu nie ma bezdomnych kotów. Ludzie często o nie pytają ty bezmuzgi jeta heheheh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Gdzie ten od bezmyslniakow!! Dawaj zaraz cię zniszczę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość