Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy macie ochraniacze na łóżeczkach

Polecane posty

Gość gość

dla waszych noworodków, niemowląt? Chciałam kupić taki modułowy z poduszek misiów, ale koleżanka na mnie naskoczyła ze to drogie jest i niebezpieczne bo moze udusic dziecko. Moduły są przymocowane do szczebelek więc nie mają prawa się odwiązać itp. I juz teraz sama nie wiem co robic? Mamy macie ochraniacze czy to na prawde zbedne i niebezpieczne?

Gość gość
nie znam się kobieto

Gość gość
Mam lozeczko turystyczne, wlasnie przez to ze ochraniacze moga byc niebezpieczne. Jak dziecko przytka nosek do siatki to najpewniej nic mu nie bedzie, jak przytka do grubej poduchy moze nie umiec sie przekrecic i udusic. I co z tego ze ladnie wyglada, szczebelki i drewniane - metalowe lozeczka sa niebezpieczne i juz.

Gość gość
czyli jak drewniane łóżeczko to bez ochraniaczy? to po co je produkują? przeciez jak sama nazwa mowi maja ochraniac a nie zabijać

Gość gośćkontramaDka
Wez ogarnij sie z tymi niebezpieczenstwami. Juz sie maDki zlecialy pieprzniete. I pamietaj tylko SN tylko KP nigdzie nie wychodz, bo bedziesz wyrodna matka. Nie maluj sie juz, bo jak mozesz tracic na to czas jak mozna z dzieckiem pobawic sie. Bron boze nigdzie nie spozywaj alko bo to bardzo bzytke.

Gość gość
Mają ochraniać przed ewentualnym uderzeniem się o szczebelki ale niekoniecznie przed uduszeniem a raki maluch nie zareaguje jak się wtuli za mocno w poduszkę czy ochraniacz. Producenci sprzedają to co się kupuje a matki mają fioła by było słodko i pięknie i kupują... nie patrzą czy to adekwatne do wieku. Bo producent napisał i sprzedaje :-/

Gość gość