Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość pangłody123456789

Jestem głodny

Polecane posty

Gość pangłody123456789

Witam, hej, dzień dobry Jestem studentem, nie mam za dużo pieniędzy, wiec w lodówce też licho. Chciałbym poznać jakieś przepisy kulinarne, które nie wymagają zbyt dużej ilości składników a (jako tako) smakują, mają (jakąś) zawartość odżywczą, bardzo proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Kupujesz podstawowy zestaw ziół: prowansalskie, pieprz zwykły i ziołowy, papryka chilli i słodka, tymianek, majeranek, liść laurowy, rozmaryn. To już da ci możliwość urozmaicenia nawet głupiej piersi z kurczaka. Do tego przyda się sos sojowy (ogólnie nie polecam, lepiej mieć dobre domowe buliony, ale z dwojga złego: sos sojowy i "kostki" czy "maggi" zdecydowanie sojowy lepszy) - pomoże doprawić w razie "czegoś tu brakuje". A potem to już tylko wyobraźnia cię ogranicza, jakaś kasza, ryż czy makaron, plus mięso/podroby/strączkowe, obok warzywa i gotowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Kup sobie pół kg mielonej łopatki. zapłacisz 6 zł. i z tego zrobisz sobie kilka mielonych (mięso, plus bułka namoczona w wodzie, plus jajko, 1 cebula, troche oleju, troche tartej bułki, sól pieprz)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ugotuj kilka jajek i miej je zawsze na przekaske w miedzyczasie. Jaja sa pozywne i zdrowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zaraz bedzie SPAAAAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość