Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Dziewczyna poroniła z mojej winy.

Polecane posty

Gość gość

We wtorkowy wieczór mieliśmy wypadek. Dzień wcześniej lekarz potwierdził płeć naszego dziecka- chłopiec, 16 tydzień ciąży. Wracaliśmy od jej rodziców. Jestem kierowcą od 13 lat. Od zawsze lubię szybkie auta. Auta traktuje jak drugą kobietę. Od zawsze jeżdżę szybko, ale nigdy nie miałem wypadku. Tym razem nie dostosowałem prędkości do warunków. Nawet nie wiem jak to się stało. Mi nic się nie stało, wypisałem się że szpitala na własne żądanie. Za to moja kobieta poroniła, jest poobijana. Dzisiaj rozmawiałem z lekarzem według niego psycholog będzie potrzebny, aktualnie jest na silnych lekach.. Byłem u niej, ale spała. Za to moja mama mówi,że jest totalnie bez emocji,wzrok ma błędny. Nie wiem co mam robić,jak spojrzeć jej w oczy kiedy sama sobie nie potrafię? Jak jej pomóc? Co robić? Błagam pomóżcie.

Gość gość
Badz czuly, troskliwy, nie mogles, mogles przewidziec skutkow swojego dzialania. Ciesz sie, ze ona zyje.

Gość gość
Jechałam jak zwykle. Pojawiło mi się ostrzeżenie na tablicy ,,ślisko". Jeszcze powiedziałem do niej,że coś się psuje przecież jest na plusie.

Gość gość
Ja nie potrafię popatrzeć jej w oczy. Nie potrafię. Czuje się jak sku.... Mogłem dać jej prowadzic.

Gość gość
'Sama sobie nie potrafię'. 'Jechalam jak zwykle'. Bajkopisarka w akcji.

Gość gość
Mogłeś jechać jak normalny człowiek wiedząc że kobieta Twoja jest w ciąży. Nie wierzę... Prowo?

Gość gość
Pisze z tableta dziewczyny. Nie zauważyłem że słownik zmienił.

Gość gość
Jechałem normalnie, tak jak zwykle jeżdżę. Nie chciałem popisać się ani nic z tych rzeczy. Ona zawsze czuła się bezpiecznie

Gość gość
Prowo w dodatku chöjowe. Ale trzeba mieć nasrané w głowie żeby wymyślać takie rzeczy.

Gość gość