Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy mogłybyście być z kimś kto ma niższe od was wykształcenie bo ja nie i uważam

Polecane posty

Gość gość

że coś takeigo jest podszyte patologią. Mam wyższe i nie wyobrażam sobie byc z kimś co ma średnie lub podstawowe

Gość gość
Mam średnie a jestem programista i na stówę zarabiam tyle co ty i twoi starzy razem wzięci xD

Gość gość
ale nudziaste prowo

Gość gość
Ale jakie wyzsze? Ja jestem magistrem, maz ma tylko licencjat. To patologia?

Gość gość
pewnie że tak, dobry fach w ręku to przecież sama kasa:)

Gość gość
Jestem z mężem, on ma średnie i nie jest pracownikiem fizycznym a mimo to świetnie zarabia, ja mam wyższe ale nie uważam się za lepszą bo to o niczym nie świadczy. Dyplom nie stanowi wartości człowieka, jest dodatkiem.

Gość gość
0/10

Gość gość
No jakoś przebrnełas przez te szkoły gwiazdo ale rozumku nie ma... Mylisz inteligencję z nauką, nigdy bym nie był z taką osobą jak ty, wolę inteligentne

Gość gość
no niestety, mogłabym chyba mam kolegę, którego uwielbiam, jest po średnim i zarabia kasiory w ciul, jest bardzo obrotny i mądry, obyty ja mam wyższe, i co tego, ze co? czym się od niego różnię? tym, ze zarabiam mniej, dużo mniej

Gość gość
Patologiczne to jest takie myślenie. Znam magistrów pracujących fizycznie, dyplom to tylko papier i nie zawsze idzie w parze z wiedza i umiejętnościami. Dziwne podejście, ale jeśli dla Ciebie wykształcenie jest wyznacznikiem szczęśliwego związku to w takim razie szukaj osoby z takim samym wykształceniem, tylko broń Boże nie z wyższym niż Twoje bo to przecież patologia

Gość gość
Skończyłam polibude i uniwerek, ale myślę, że u partnera liczą się inne cechy, niż papierek:) Chociaż akurat mój mąż jest dr nauk technicznych.

Gość gość
no to bierz się za niego :) na co czekasz ???

Gość gość
hehe, mam męża

Gość gość