Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość garibaldi62626

Alimenty dla chorej dorosłej

Polecane posty

Gość garibaldi62626

Nie znam się na prawie i nie wiem gdzie mogę o to spytać, ale moja dziewczyna ma 22 lata, wciąż się uczy weekendowo, próbuje pracować w dni robocze. Jedynie próbuje, bo zazwyczaj kończy się to pechowo - raz noga w gipsie, raz stwierdzono endometriozę, astmę, teraz od miesiąca choruje na zapalenie płuc i czeka na pójście na oddział. Mieszkamy razem, aktualnie ja utrzymuję nas oboje ale jest ciężko. Jej rodzice, mimo że są świeżo po zakupie mieszkania, remoncie, planują kupić drogie auto z przyczepą kempingową (!). Nie dziwiłoby mnie gdyby nie chcieli pomóc finansowo bo nie mają, ale jak widzę u nich w domu kolejne torebki z coco chanel i inne pierdoły to zalewa mnie krew. Pokój mojej dziewczyny jej matka zamieniła w garderobę markowych ciuchów. Są szanse na alimenty?

Gość gość
Nie ma. Jakby sie uczyla dziennie to tak.

Gość gość
Nie wiem, czy są szanse, ale zauważ, roszczeniowy idioto, że każdy dorosły powinien dbać o swoją d*pe samodzielnie. Obowiązkiem faceta jest troszczyć się o kobietę, jeśli wziął sobie taką ułomną na zdrowiu, to tym bardziej. Rodzicom już nic do tego. Więc zachowuj się odpowiedzialnie i dojrzale, dzieciaczku, albo nie baw w związki. A Twoja kobieta musi zrozumieć, że jej rodzice nie muszą już jej zada podcierać, pora się wziąć w garść i być zaradnym.

Gość gość
Sa szanse moj syn ma 22 lata uczy sie zaocznie 2h tygodniowo w niedzele i musze placic 300 zl co za zycie ,pasozyt zyje za moje

Gość gość
Tak jest gosc ma racje ,obowiazek alimentacyjny wedluk prawa w pierwszej kolejnosci spoczywa na mezu potem na rodzicach

Gość gość
Jakoś nie chce mi sie wierzyc w rodzicow owej dziewczyny opływających w bogactwo, a córka zyj***ardzo skromnie, wrecz biednie:D Dobre prowo:D