Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Laurara

Co kupić facetowi na urodziny?

Polecane posty

Gość Laurara

Z góry piszę, że mam ograniczony budżet bo jestem studentką. Myślałam, żeby mu kupić koszulkę z guess albo calvina kleina, albo perfumy z calvina. Na prezent chciałam wydać 100/120zł, bo jednak spotykamy się trochę ponad 2 miesiące. Dzisiaj idę z nim zobaczyć na koszule bo jakaś mu się spodobała, i może powiem, żeby nie brał i kupię ją na urodziny, chyba, że będzie jakaś za 60/70 zł bo wtedy nie wiem co dokupić, a chciałam, żeby to było coś porządnego, na co jemu byłoby szkoda pieniędzy ale zarazem coś praktycznego. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

myslisz,ze z koszulki sie ucieszy? ma jakies hobby? kup mu cos co sprawi radoche, koszulek ma cala szafe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Maiosn

A może ciekawe kolorowe skarpetki, zobacz co oferuje np ten sklep swaggie.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może jakiś budżetowy smartwatch lub opaska sportowa? Np. Manta Sprita 2 Fit Premium SWT9304.
Do kwoty 150 zł jest już kilka modeli do kupienia w sklepach internetowych. Fajny prezent jeżeli osoba jest aktywna fizycznie np. biega. Idealnie nada się do treningu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość elcia

Może voucher na coś? Polecam np. lot w tunelu aerodynamicznym 😄 ja byłam w takim, w speedfy pod wrockiem i było supcio ❤️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Według mnie fajną rzeczą byłaby opaska sportowa Mi Band 3. Wszystkie powiadomienia z telefonu + kilka fajnych sportowych opcji. Taki ciekawy gadżet. W sferis możesz go dostać za ok 120 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Renata