Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Paulina

reklamacja

Polecane posty

Gość Paulina

Reklamacja w tej sieci MOHITO, to koszmar. Pod koniec lata kupiłam bluzkę w sklepie MOHITO,  dokładnie we Wrocławiu w Galerii Grunwaldzkiej. Po jednokrotnym użyciu wyprałam ręcznie w delikatnym płynie do prania.Po zanurzeniu w letniej wodzie , woda zrobiła się granatowa( na granatowym tle białe kwiaty) Szybko wypłukałam i wysuszyłam. po czym przyjrzałam się bliżej tej bluzce- krzywo uszyta , różna długość rękawów. Zareklamowałam,( po dwóch miesiącach od zakupu) - kierowniczka sklepu nie uznała reklamacji, stwierdziła ze była źle prana w zbyt gorącej wodzie. Odwołanie też nic nie dało na zasadzie "nie bo nie". Jak byście się czuli na moim miejscu? Dobrze wiem jak prałam i jak użytkowałam i że jest to wymysł Pani kierownik sklepu. Wystarczy tylko zanurzyć w letniej wodzie i wszystko wiadomo ,- ale po co? Bluzka nadaje się do wyrzucenia po dwóch miesiącach użytkowania, SKANDAL.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×