Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Natalia

odwołanie opłaconej rezerwacji przez biuro podróży

Polecane posty

Gość Natalia

Witam,

W sobotę zarezerwowałam wycieczkę last minute do Turcji przez stronę internetową biura podróży z wylotem w niedzielę wieczorem. Po opłaceniu całości otrzymałam maila z potwierdzeniem oraz prośbą o przesłanie potwierdzenia przelewu. Z racji pory weekendowej nie było możliwości wygenerowania przez bank potwierdzenia. Zadzwoniłam więc na infolinię biura podróży, aby dopytać co zrobić w takiej sytuacji. Odezwała się automatyczna sekretarka, że infolinia jest czynna do godziny 20 (rezerwację zrobiłam o godzinie 20:30) i proszą o kontakt jutro od godziny 10. Wiedząc, że stacjonarne pracują do 21, skontaktowałam się z biurem w galerii handlowej. Otrzymałam informację, że nie mają oni możliwości sprawdzenia statusu naszej rezerwacji, tym samym potwierdzenia płatności i żebym się kontaktowała z infolinią jutro. Dodatkowo poinformowano mnie, żebym zakupiła wizy do Turcji, gdyż jest to wymagane, a nie ma możliwości zakupu jej na lotnisku jak kiedyś. Kupiłam wizy, wydrukowałam i pozostało nam czekanie do rana. Nazajutrz niezwłocznie zadzwoniłam na infolinię i wytłumaczyłam naszą sytuację. Pani sprawdziła nasze dane, powiedziała, że płatność została dokonana i że potwierdzi naszą rezerwację. Po chwili powiedziała, że wyskakuje jej błąd i że przekieruje nas do innego działu. W słuchawce odezwała się inna osoba i oznajmiła, że nie mogą potwierdzić naszej rezerwacji pomimo płatności, ponieważ widocznie w tym samym momencie co my ktoś również zarezerwował tą wycieczkę, a miejsca w samolocie były 2 ostatnie i dla nas już nie ma oraz że mogą zaproponować nam inny wyjazd ale nie w tym samym terminie. Nie zgodziłam się, gdyż urlop mam tylko do niedzieli, a powrót byłby w poniedziałek. Pan powiedział, że zwrócą nam pieniądze za wycieczkę, a ja powiedziałam, że w takim razie chcę też zwrotu pieniędzy za zakupione wizy, których nie wykorzystam przez błąd biura. Oczywiście napisałam do nich maila na ten temat i mam nadzieję, że takowy zwrot dostanę.

W związku z powyższym moje pytanie brzmi:
Czy należy nam się jeszcze jakieś odszkodowanie, którego mogę się domagać? Mam zamiar napisać reklamację. Wzięłam urlop w pracy i tylko zmarnowałam czas. W regulaminach biura podróży oraz w warunkach uczestnictwa nie ma informacji  na temat anulacji rezerwacji przez biuro i ewentualnego zadośćuczynienia. 

Proszę o rady, bo nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×