Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość pracowo

Jak dograć zmianę pracy będąc zatrudnionym?

Polecane posty

Gość pracowo

Tak jak w temacie, czyli jak dograć zmianę pracy będąc zatrudnionym? Jakie są wasze doświadczenia? Jakieś porady?

Nie mam doświadczenia w tej akurat kwestii. Szukam pracy, bez złożenia wypowiedzenia, bo chce mieć ciągłość pracy, a poza tym nie chcę zostać bez zatrudnienia przy ewentualnym przedłużaniu się tego szukania.

Jak to wygląda w przypadku gdy się dostanie propozycję pracy?

Podpisanej umowy jeszcze nie ma, a wypowiedzenie trzeba już składać.

Jak się można zabezpieczyć? Czy może zaczyna się od podpisania jakiś innych dokumentów jak jakaś wstępna umowa?

Czy zainteresowana firma poczeka jak złożymy wypowiedzenie? Jednak jak się nie ma złożonego wypowiedzenia to się nie poda dokładnej daty kiedy można zacząć pracę.

Jak kto ugryźć?

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marawstala

Bedzie obowiązywał Cie jakis okres wypowiedzenia wiec szukając nowej pracy musisz go wliczyc w okres tzw zawieszenia kiedy niewiele możesz zrobić w związku z nowa praca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Puug
7 minut temu, marawstala napisał:

Bedzie obowiązywał Cie jakis okres wypowiedzenia wiec szukając nowej pracy musisz go wliczyc w okres tzw zawieszenia kiedy niewiele możesz zrobić w związku z nowa praca

Napisz to bardziej zrozumiale, a nie po kobieceniu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marawstala
8 minut temu, Gość Puug napisał:

Napisz to bardziej zrozumiale, a nie po kobieceniu.