Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Anomaliaa

Szkoła średnia.

Polecane posty

Może zacznę od tego, że zawsze chciałam iść do technikum. Dlaczego? Z powodu tego, że jak nie uda mi się matura to pozostają jeszcze egzaminy zawodowe i nie wszystko stracone. Nie będę w d... Boję się, że jak pójdę do liceum i mimo tego, że dam z siebie wszystko to zawalę maturę. I będę mogła się pożegnać ze swoją przyszłością. 
*
Złożyłam podanie do liceum o profilu biologiczno-chemicznym. Jestem przeciętnym uczniem jeżeli chodzi o ten kierunek- ale bardzo mnie on ciekawi Nigdy nie miałam problemu z tymi przedmiotami jeżeli dawałam z siebie chociaż 50%. Wybrałam na początku liceum, gdyż od kilku miesięcy myślę o tym by swoją przyszłość powiązać z medycyną, jednak bardzo słabo poszedł mi egzamin gimnazjalny i mam szczere obawy, że nie przebije się do listy miejsc. Kolejnym więc krokiem było złożenie podania do Technikum Weterynarii. Miałam pomysł, że w ten sposób się zabezpieczę. Będę miała zawód + maturę i jeżeli nie będę chciała wykonywać zawodu weterynarza to pójdę sobie na medycynę by zostać lekarzem. Niestety jestem świadoma, że ta szkoła może w ogóle nie utworzyć profilu Weterynarii gdyż może być za mało chętnych. Do tego technikum nie przygotuje mnie dobrze do matury z biologii i chemii na max 70-80%, więc moje plany mogą szybko pójść w łeb.