Zusss 0 Napisano Lipiec 5, 2019 Witam . Chce się poradzić co mam zrobić. Kupiłam 2 tygodnie temu głośniki na marketplace od osoby prywatnej . Zapłaciłam za pobraniem . Wysyłka 30 zł. Koszt głośników 80 zł . W domu otwierając paczkę okazało się że to nie te głośniki. Sprzedający powiedziałam że to pomyłka . Pomylil się i włożył nie te co miał włożyć. Wysylal tego dnia ogólnie paczki trzem osobą. Napisałam do niego że chciałabym dostać to za co zapłaciłam i za koszt wysyłki ma on zapłacić. Jego pomyłka więc dlaczego ja mam płacić za te glosniki jeszcze raz. On mi na to nie nie i dowodzenia. Po tygodniu się odezwał . To jest dziś i pisze mi że ja mam wysłać za pobraniem głośniki które przez pomyłkę dostałam do Pana do którego miały przyjść A on mi wyśle moje za które zapłaciłam. Co robić. Nie mam zamiaru znów płacić za przesyłkę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach