Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość bez kasy

Własna firma - niepłacący klient.

Polecane posty

Gość bez kasy

Mam klienta, który ociąga sie z płatnością. Minął juz czas 3ech tygodni od ostatecznej daty płatności na fakturze. Facet lbo nie odbiera telefonów, a jak odbierze to nie wie o co chodzi. Jak juz wróci mu pamięć, obiecuje, że max za tydzień przeleje. Nie przelewa. Czuję się oszukana i nietraktowana poważnie. Miałam nadzieję na wieloletnią współpracę przy innych projektach ale facet ewidentnie jest krętaczem.

Co teraz najlepiej zrobić? Wiem, ze na takich działa groźba wpisania ich do krajowego rejestru dłużników (maja wtedy problemy z kredytami itp), czy taka informacja powinna się znaleźć na wezwaniu do zapłaty? Macie jakieś doświadczenia?

Czy ktoś korzystał z E-Sądu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Basia Sz

Ja jak miałam taki problem, ze ktoś mi nie zapłacił to dzięki platformie wfirma wfirma.pl/zarzadzanie-sprzedaza mam integrację z narzędziem do samodzielniej windykacji należności 🙂 Także bardzo mi się taka platforma przydała 😉 ja jeszcze wspomnę, że mam tutja wiele innych możliwości jak np  personalizację wystawianych faktur czy pełną integrację z market placem Allegro, pozwala to ominąć utrzymywania kosztownego sklepu internetowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×