Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Lala

Zasiłek dla bezrobotnych

Polecane posty

Gość Lala

Jestem w tym zielona czy po stażu obowiązuje mnie kuroniówka która brałam przed stażem ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Lala

Ze stażu zrezygnowałam po miesiącu i musieli mnie wyrejestrować z urzędu ale dzisiaj się zarejestrowałam i babka powiedział ze nie dostanę już zasiłku a powinna brać do końca roku według przepisów ! Czy mogła mnie oszukać bardzo proszę o pomoc bo nie wiem co robić 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Lala

Nikt nic nie wiem na ten temat ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

No jak zrezygnowałas sama to raczej ci nie przysługuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

dokładnie, trzeba było nie rezygnować ze stażu tylko odbębnić te trzy czy tam sześć miesięcy do końca + umowa o pracę 3 miesięczna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Oschła

Cos Ty, nic Ci sie nie nalezy, trzeba miec przepracowany rok (w up biora pod uwage dokumenty z 18 mcy wstecz, w tym staz sie tez liczy) i dopiero jest zasilek. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość PL.

Do roboty a nie tylko zasiłki od państwa brać!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
17 minut temu, Gość Lala napisał:

No trudno, moja wina...

przekombinowałaś - samo życie 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Lala
2 minuty temu, Gość PL. napisał:

Do roboty a nie tylko zasiłki od państwa brać!!!!!!!!!!!!

Chętnie bym poszła ale jestem w ciąży 😂 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Lala