Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Gość

Mam pytanie odnośnie cyklu miesiączkowego u kobiet ???

Polecane posty

Gość Gość

Chodzi o to, że wczoraj byłem u swojej narzeczonej na noc, a problem mam taki, że uprawiałem z nią seks bez zabezpieczenia, oczywiście ja miałem prezerwatywę ze sobą, ale kiedy ją wyciągałem ona powiedziała, że w sumie nie jest potrzebna, bo miała okres ze dwa tygodnie temu, jako, że ja jestem w tych tematach zielony to myślałem, że to są dni niepłodne, dopiero teraz w internecie wpisuje "Cykl miesiączkowy u kobiet" no i mi wyskakuje, że 14 dzień to jest owulacja, więc wytłumaczcie mi jak to jest, bo albo ja tu czegoś nie rozumiem, albo to się jakoś inaczej liczy, albo już nie wiem co. Mam nadzieję, że nie uprawiałem z nią seksu w owulacje. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Hahaha jaki de/bil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Nie ważne ile minęło od miesiączki ważne kiedy była owulacja. Jedna owuluje w 10dc ma  druga 14 a trzecia w 20.  Ja zaszłam w ciąże Z owulacji w 50dniu cyklu 😅

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

No to gratulacje!Pewnie sie dziewczyna cieszy.Zdarzycie sie wyrobic ze slubem zanim bedzie brzuszek?Bo panna mloda w bialej plachcie nie wyglada najlepiej.Jeszcze raz, wszystkiego dobrego, oby blizniaki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Emm933

Zależy jak długie ma cykle... Owulacja wypada przeważnie w połowie cyklu. Jeżeli ma książkowe 28-29dniowe cykle to raczej w balona Cię zrobiła 🙂 Prawdopodobnie były u niej wtedy dni płodne... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Abc
17 minut temu, Gość Emm933 napisał: