Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Początkujący programista

Pytanie do osób zorientowanych w gamedev: Lepiej uczyć się Unity3d oraz C# i JavaScript czy samego C++ ?

Polecane posty

Gość Początkujący programista

Co będzie lepsze na start dla osoby zaczynającej przygodę z programowaniem? Która z tych opcji daje lepsze perspektywy? Dodam, iż znam podstawy C++ oraz C#, trochę bawiłem się w Blenderze i na próbnej wersji 3DS Maxa, potrafię zrobić prosty model 3D i nałożyć materiały. Czyli wszystkiego po trochu ale nic konkretnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosia

Ciezko powiedziec bo to zależy od preferencji, C++ jest zupelnie innym jezykiem i opiera sie na innych paradygmatach niz C# czy javascript. Najlepiej jest podazac za trendami i uczyc sie topowych jezykow, wtedy znajdzie sie praca bo zawsze szuka sie programistow w aktualnie popularnych jezykach. Poszukaj co Cie kreci bo jezeli gamedev to na pewno latwiej zaczac w unity niz od podstaw pisac w C++

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Piotr

Ja też stawiam na Unity 3D. Jest to stosunkowo proste narzędzie. Większość rzeczy ustawiasz w edytorze a kod to tylko dodawanie odpowiednich skryptów. Widziałem też ogłoszenia o pracę gdzie wymagana jest znajomość engine'u Unity. Można dać w CV linki do działających własnych gier stworzonych za pomocą Unity, nawet tych prymitywnych 2D, bo one równie dobrze mogą być kompilowane na androida i działać na komórkach.

Jeżeli chodzi o C++ to musisz mieć bardzo duże doświadczenie aby napisać w tym coś sensownego lub w ogóle pracować w zespole nad projektem w C++. Pytania rekrutacyjne z C++ nawet na prosty staż wcale nie są łatwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×