Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Kastek

Zazdrość o ekstrawertyzm?

Polecane posty

Gość Kastek

Witam, chciałbym się podzielić swoim problem, aby dowiedzieć się, czy ktoś z was się z czymś takim spotkał, i jak sobie z tym radzić. 

Sprawa dotyczy mojej dziewczyny którą kocham i nie chciał bym jej stracić, tym bardziej stracić, ale od czasu do czasu doskwiera mi zazdrość której towarzyszy depresja. Mam 27 lat i jestem raczej osobą spokojną, można by powiedzieć introwertyczna, dość uczuciową. 

Pracuje ze swoją dziewczyną w tej samej firmie, choć firma jest na tyle duża, że nie widujemy się w niej praktycznie. Ja pracuję tam od 3 lat ona od pół roku. Mimo to ona po tym czasie ma większe kontakty odemnie. Zazdroszczę jej łatwości nawiązywania kontaktów, to nie tak, że ja z ludźmi nie rozmawiam w firmie, ale nie utrzymuje ich tak jak ona po za pracą, co chwilę z kimś rozmawia, to ktoś jej w czymś pomaga, coś daje. Do tego przez moje problemy ze wzrokiem, prawdopodobnie niedługo prześcignie mnie w pracy. Co tylko pogorszy wszystko. Społeczeństwo wymaga od mężczyzn, że będą oni wsparciem i filarem w domu, a mam wrażenie jak bym był przy niej gorszym sortem i wcale nie potrzebowała mojego wsparcia. Trochu jak by moje ego faceta przy niej było naruszone. Powiecie, że jest to okropne i zgadzam się z tym. Nienawidzę siebie przez to jeszcze bardziej, bo zrobił bym dla niej wszystko, żeby było jej jak najlepiej

Witam, chciałbym się podzielić swoim problem, aby dowiedzieć się, czy ktoś z was się z czymś takim spotkał, i jak sobie z tym radzić. 

Sprawa dotyczy mojej dziewczyny którą kocham i nie chciał bym jej stracić, tym bardziej stracić, ale od czasu do czasu doskwiera mi zazdrość której towarzyszy depresja. Mam 27 lat i jestem raczej osobą spokojną, można by powiedzieć introwertyczna, dość uczuciową.