matikop11 0 Napisano Lipiec 28, 2020 Witam mam pytanie ,ostatnio sprzedałem na Olx konsole xbox one.Klient odebrał paczkę,i mi napisał że konsola nie działa i zwraca.Co mam zrobić w takiej sytuacji ,gdy jestem pewien ,że była sprawna gdy ją wysłałem i czy on sam jej nie uszkodził...czy jest na to jakieś wyjście? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matikop11 0 Napisano Lipiec 28, 2020 Sprzedałem jako osoba prywatna,Nie prowadzę sklepu,tylko teraz druga sprawa jest taka ,że kurier lub ja zawiniliśmy i kurier dając mu paczkę powiedział że jest opłacona i nie wziął pieniędzy.Klient odebrał paczkę i mi napisał żebym podał numer konta i że mi przeleje pieniądze,A potem napisał ze konsola nie sprawna i ze on ja chce odesłać...sprawa dosyć skomplikowana,ale w przypadku gdy on mi nie przeleje tych pieniędzy to co mogę zrobić? Oczywiście cała konwersacje mam zapisaną,i jestem przekonany że konsola cały czas była sprawna,lecz na ten moment nie wiem czy to on jej nie uszkodził Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matikop11 0 Napisano Lipiec 28, 2020 A nie chciałbym jej spowrotem bo się okaże że on ją zepsuł A ja będę bez kasy i z rozwalonym sprzętem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matikop11 0 Napisano Lipiec 28, 2020 Dzięki za pomoc,pisałem z dhl na live czacie to niby moja wina bo źle wypełniłem lubryki przy wysyłce Ale wypełniałem że płaci odbiorca Ale się upierają że etykieta mówi co innego i jestem w kropce Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach