Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
gagatka105

Douglas w Polsce fatalnie traktuje swoich klientów

Polecane posty

 Na stronie widnieje informacja odnośnie 3 próbek które można sobie wybrać. Złożyłam dwa odrębne zamówienia na sporą sumę i na sześć wybranych próbek nie dostałam ani jednej z nich. Typowa polityka naszego kraju, w Douglasach za granicą nie do pomyślenia. Sama wielokrotnie kupowałam perfumy, podkłady -próbek które otrzymywałam gratis do zamówienia. I tak to przecież powinno działać, ale nie u nas. Myślę,że znacznie lepiej byłoby nie dawać ludziom możliwości wyboru bo u nas i tak go nie ma a efekt jest bardzo nieprofesjonalny. I nie wiem jak Wy, ale ja wolę nie dostać żadnej próbki, niż dostać taką którą i tak wyrzucę do kosza. 

Zadzwoniłam, może inaczej cudem dodzwoniłam się na infolinię, pani poinformowała mnie, że otrzymam odpowiedź drogą mailową i oczywiście zero odzewu.

Smutne, że u nas jest tak biednie,że nawet głupie próbki nie trafiają tam gdzie powinny.

Jak było u Was? Może jak będzie nas więcej to coś się zmieni. Przypuszczam,że kierownictwo nie zdaje sobie sprawy z tego jak jest naprawdę, w przeciwnym razie na pewno by do takich sytuacji nie dopuszczało?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×