Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Czerwiec21

Pomóżcie w kwestii telefonu na kartę

Polecane posty

W marcu podpisałam umowę z operatorem na telefon na kartę. Sam telefon jako urządzenie już miałam, dostałam jedynie kartę SIM z nowym numerem telefonu. Koszt to 25 zł miesięcznie przez 3 lata.

W praktyce okazuje się, że jednak ten numer nie jest mi potrzebny (mam też drugi telefon na abonament, którego codziennie używam). Niepotrzebnie podpisałam umowę, choć wtedy myślałam, że ten nowy numer mi się przyda. Z racji tego, że nie używam tego telefonu (i nie będę używać, leży gdzieś na dnie szuflady), nie ładuję konta od marca. Wiem, że w związku z tym mam tam zablokowane połączenia wychodzące.

Czy mogę nie doładowywać numeru bez żadnych konsekwencji w postaci przyszłych odsetek?

Czy jedyną "karą" za brak doładowania jest niemożność wykonywania połączeń wychodzących? Czy może jednak mimo, że nie potrzebuję tego telefonu, i tak muszę co miesiąc doładowywać konto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×