Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Milosniczkazakupow

baza proteinowa

Polecane posty

ja kiedys przedłuzalam paznokcie, ale juz od jakiegos czasu tego nie robie, wole sobie pomalowac zwyczajnym lakierem. Swoją drogą , przydalaby sie jakas odzywka do paznokci zeby je troche wzmocnic, co uzywacie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie odzywka do paznokci to priorytet, bo mam strasznie slabe, lamliwe, rozdwajające się... tak jak pomaluje odzywką to są troche w lepszej kondycji 🙂 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jakiej odzywki uzywasz i skad zamawiasz? moze jest dla moich paznokci jeszcze jakas nadzieja xd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie sie fajnie sprawdza serum regenerum do paznokci, zamawiam z Notino, ale jak sobie wejdziesz na strone, to tych odzywek jest tam naprawde sporo, wiec jest w czym wybierac 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×