kobieta_z_klasą 0 Napisano Listopad 7, 2021 Witam, czy orientuje się ktoś, czy można dokonać zwrotu produktu zakupionego w sklepie stacjonarnym greenpoint. Wczoraj kupiłam 2 produkty w tym zostały one objęte promocją-30% na drugi produkt. Zapomniałam zapytać, czy można dokonywać zwrotów a ponadto płacąc kartą Pani nie wydała mi potwierdzenia z karty a jedynie paragon. Proszę o informację. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Come_on_beybe Napisano Listopad 7, 2021 Potwierdzenie z karty nie jest potrzebne jeśli chcesz dokonać zwrotu. Najważniejszym dokumentem jest paragon. Zadzwoń do sklepu, zapytaj. Albo jeszcze lepiej podejdź. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kobieta_z_klasą 0 Napisano Listopad 7, 2021 Dziś sklep stacjonarny jest zamknięty, więc nie mam takiej możliwości a zależy mi, aby otrzymać odpowiedź w dniu dzisiejszym. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach