Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość Weronika

Ankieta dotycząca bólów kręgosłupa w ciąży

Polecane posty

Gość gość Weronika

Witam, jestem studentką V-tego roku fizjoterapii. Piszę pracę magisterską na temat ciąży, a dokładniej bólów kręgosłupa w ciąży. Bardzo proszę Panie o wypełnienie ankiety. Dziękuję ślicznie za poświęcony czas. Trzymajcie się kobietki ciepło i dbajcie o maluszki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jakiej ankiety????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jestem w 34 tc i wieczorami straszne bole kregoslupa. Pomoglabym ale nie ma ankiety :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
troche ciezko wypelnic ankiete bez ankiety :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość Weronika