Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy tak wygląda pozycjonowanie strony, czy firma źle to robi

Polecane posty

Gość gość

Napiszcie mi proszę czy tak wygląda proces pozycjonowania? bo albo ja się zwyczajnie nie znam albo firma jest nieprofesjonalna. Współpracuje z nimi od półtora tygodnia, gdyż dopiero co otworzyłam sklep internetowy. Mają w sumie 12 fraz kluczowych, które wyglądają m.in. tak: - słowo kluczowe sklep - inne słowo kluczowe sklep lub - sklep i słowo kluczowe (nie chce podawać jakie to słowa, bo tu nie chodzi o moją reklamę, tylko o problem z tą firmą). Oni NIE KONSULTUJĄC TEGO ZE MNĄ wstawili na ŚRODEK strony głównej oraz w dwóch dodatkowych zakładkach NA ŚRODKU jakieś zdania ogólne dotyczące mojej oferty i takie właśnie pocięte frazy. Wstawili to między wyborem kategorii, a zdjęciami wybranych produktów, czyli w takim miejscu, gdzie to nie pasuje. Wyglądało to tak: Sklep internetowy oferuje ....... a pod spodem te właśnie wycięte frazy, czyli: słowo kluczowe sklep, inne słowo kluczowe sklep, i sklep słowo kluczowe. I tak dwie linijki tych pociętych fraz. To wyglądało jakby pojawił się niespodziewany błąd i wyskoczyły takie pocięte teksty. Zresztą dostałam maila od jakiegoś klienta, który zwrócił mi uwagę, że wyskoczyły mi jakieś błędy na stronie. Napisałam do nich, żeby to usunęli, bo bardzo źle wygląda, to kazali podać taki tekst, żeby komponował się z całością strony. Tylko jak mam podać im coś co będzie pasować, skoro w każdej frazie jest dodatkowe słowo: sklep. W końcu usunęli te frazy i wstawili to co im wysłałam, ale dodali, że tekst nie jest przesycony słowami kluczowymi i nie będzie takich wyników wyszukiwania jakich bym oczekiwała. Czy u Was też tak to wyglądało? czy oni robią to nieprofesjonalnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zmiany, jeśli psują one wygląd strony czy sklepu - masz prawo aby tego nie zaakceptować, bo takie upychanie na siłę fraz kluczowych wygląda sztucznie. Widzę twój post jest z tego roku, więc obecne algorytmy Google i wytyczne są takie, że upychanie na siłę słów kluczowych może przynieść wręcz odwrotny skutek. Stronę czy sklep powinno się budować z myślą o klientach, a nie tylko z myślą o robotach indeksujących. Oczywiście, że frazy kluczowe są ważne na stronie, ale dodane w umiejętny sposób np. nagłówki h1, h2, h3 itp, w opisie descriptions umieścić jakieś słowo kluczowe itp. , a nie dodawanie ile się da i gdzie się da. To już je te czasy. Jeszcze parę lat temu, takie metody były bardzo popularne i miały wpływ na efekty, ale nie teraz. Teraz najważniejsza jest naturalność, a nie sztuczne upychanie słów kluczowych. Firma która to robi, powinna o tym wiedzieć i trochę odświeżyć swoją wiedzę na ten temat. Natomiast jeśli będziesz szukał kiedyś innej firmy do pozycjonowania, skontaktuj się z firmą http://www.designgroup1.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maszto
Te slowa kluczowe powinny byc naturalnie w tekscie. Firma powinna ci zaproponowac zmiane tresci na stronie - np. u mnie calkiem zmienili opis strony i katefgorii, tam powsadzali slowa kluczowe i strona juz w tedy skoczyla do gory i byla bardzo ciekawa. Potem doszly inne dzialania pod pozycjonowanie. Ja mam zamowione pozycjonowanie w firmie Coolbrand https://coolbrand.pl/. Zdecydowalem sie na abonament, czyli jakas kwote miesiecznie place, a co jakis czas zmienia sie strtategia marketingowa. Np. w tym miesiacu doszlo mi prowadzenie facebooka naszego firmowego i napisali dla mnie kilka artykulow o naszej firmie i umescili je w sieci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Optymalizacja treści na stronie jest bardzo ważna, niestety sztuczne wstawianie słów kluczowych daje efekt odwrotny od zamierzonego. Ważna jest aby firma która pozycjonuje sklep czy stronę www znała wytyczne googola odnośnie pozycjonowania. Polecam świetną agencję, która w swoim zespole ma specjalistów od SEO http://grupazaki.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość weerska
mega mnie fascynuje zlecanie takich rzeczy firmom. ja wiem że jak się samemu ma jakieś mega rozwinięte przedsiębiorstwo to ciężko już samemu wszystko robić ale serio przy jakimś sklepiku nie umiecie działać sami? tutaj http://netgraf.pl/blog/optymalizacja-sklepu-internetowego,28 jest fajny wpis na ten temat. Ja wiem że nie każdy musi się na tym super znać ale trochę poczytać się doszkolić i można sporo zaoszczędzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość MariaMuszynianka
Ale co to znaczy,ze nic z Tobą nie konsultują autorze wątku ? Zawsze przy pozycjonowaniu, czy wgl jakichkolwiek działaniach , co miesiąc powinien być wysyłany raport z wykonanych działań. Poza tym zanim przeprowadzi sie pozycjonowanie, to najpierw trzeba przeprowadzić proces optymalizacji strony. Zreszta tu macie artykuł do bloga https://www.proformat.pl/blog/optymalizacja-strony-internetowej/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość RoiExperts
Takie działanie firmy wskazuje na brak profesjonalizmu w podejściu do klienta. Taką usługę powinien rozpocząć audyt, po którym klient otrzyma informacje, które miejsca strony są nieoptymalne i jakie poprawki należy wdrożyć. Oczywiście ważnym elementem pozycjonowania jest wartościowy content nasycony frazami, na które klient chce się pozycjonować, dlatego agencja próbowała zamieścić frazy na stronie. Ważne jest jednak, aby frazy nie występowały w oderwaniu i stanowiły tylko niewielką procentową wartość tekstu. Dlatego warto korzystać z usług copywritera, którego większość agencji posiada. Same frazy kluczowe powinny być omówione i ustalone z osobą zlecającą pozycjonowanie. I oczywiście agencja powinna konsultować wprowadzenie zmian, lub jeśli posiada stosowne uprawnienia do wdrażania zmian samodzielnie to przynajmniej informować po ich wprowadzaniu co zostało zmienione. Dodatkowo dziwi, że dodane zmiany miały charakter sprzeczny ze standardami UX co mogło mieć niekorzystny wpływ na odbiór klientów przez stronę. Przy wyborze agencji, która zajmie się pozycjonowaniem warto poświęcić chwile na zapoznanie się z jej portfolio i przejrzeniem kilku stron firm dla których świadczy usługi. Dobrze też zbadać czy posiada referencje od poprzednich klientów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Michał_s90
Niestety niektóre działania firm pozycjonujących to partyzantka. Zapominają o porządnej optymalizacji, doborze słów oraz raportowaniu. Ja zawodowo zajmuję się pozycjnowaniem i chciałbym dla odmiany przedstawić info jak poza pozycjonowaniem pozyskiwać klientów: http://www.s90.pl/pozyskiwanie-klientow-18-porad-jak-pozyskac-klienta/ jest tu 18 głównie internetowych sposobów jak się za to wziąć :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość KasiaG223
Ojj to jest prawda. Zanim dana strona firmy będzie pozycjonowana, najpierw przechodzi przez tzw optymalizacje strony. Jest a przynajmniej powinno się to robić przed rozpoczeciem pozycjonowania. Mi stronę firmy tworzyła, optymalizowała i tera zpozycjonuje agencja interaktywna z Wrocławia Proformat https://www.proformat.pl . Jak dla mnie nie ma lepszej agencji. Profesjonaliści, mający bardzo bogate doświadczenie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×