Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość CorazMniejSil

Jestem załamana , niebawem będę łysa

Polecane posty

Gość CorazMniejSil

Od jakiegoś miesiąca lecą mi strasznie włosy... Na tą chwilę mam już połowę tego co wcześniej... Dermatolog stwierdziła łojotokowe zapalenie skóry zaleciła davercin , pomogło na tydzień i znowu sie odnowiło . Głowa boli swędzi piecze i tak na zmianę dziennie wypada mi około 150 włosów ... Widać już prześwity i przerzedzenie . Jestem studentką i wygląd jest dla mnie bardzo istotny , tym bardziej że lada chwila będę mieć praktyki w szkole i boję się że dzieci to zauważą ,będą pytać smiać się . Mam już czarne myśli , poza uczelnią nigdzie nie wychodze siedzę w domu i płaczę . Myślę nad zakładaniem chusty ,ale boję się pytań ,komentarzy dziwnych spojrzeń . Niewiem już co mam zrobić ... Czekam na wizytę u dermatologa ale z dnia na dzień jest coraz gorzej ...Psychicznie tez

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zbadaj żelazo i prolaktynę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja mysle, ze dermatolog powinien cie najpierw skierowac na badania, tez mam problem z wypadaniem wlosow, ale u mnie przyczyna jest znana, bo jest to zwiazane z porodem i karmieniem piersią. Akurat mi polecono vitapil mama, jest bez recepty i starcza na 60 dni. Ogolnie roznice widze i wypada ich znacznie mniej, tylko nie wiem czy w twoim przypadku suplementy cos zdzialaja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość