Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

druk RP7 czy jest potrzebny do wyliczenia emerytury

Polecane posty

Gość gość

orientujecie sie moze czy taki dokument jest potrzebny zusowi do wyliczenia emerytury. Pracowalam juz w kliku firmach ale z żadnej nie otrzymalam takiego druku. Dowiedzialam sie ostatnio od znajomej ze jest on niby niezbedny do wyliczenia emerytury. Dostajecie zawsze przy odejsciu z pracy taki druk???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zaświadczenie o zatrudnieniu i wynagrodzeniu Rp-7 wystawia się do ustalenia wysokości emerytury bądź renty. Pracodawca nie ma obowiązku wydawania tego zaświadczenia przy rozwiązywaniu stosunku pracy, wystawia tylko świadectwo pracy. ZUS będzie wołał ten druk w momencie składania wniosku o emeryturę lub rentę, ale w obecnie istniejących przepisach prawnych wystarczy mieć potwierdzone Rp7 z 10 kolejnych lat pracy z ostatnich 20 lat lub 20 lat z całego okresu ubezpieczenia /pracy/ lub z całej pracy. Jak będzie za kilka / dziesiąt lat , to się okaże. Obecnie po Rp7 zgłaszasz się do obecnego lub byłego pracodawcy w momencie gdy masz zamiar składać wniosek do ZUS. Mam nadzieję, że zrozumiale napisałam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
o k.... dzieńki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dzieki:) jak narazie nie mam zamiaru skladac takiego wniosku do ZUS, jednak nie posiadam takiech druków z żadnej firmy w ktorej pracowalam i zastanawiam sie czy nie wystapic do bylych pracodawcow z prosba o ten dokument. Choć wątpię że firma w ktorej pracowalam 10lat temu jeszcze istnieje....:( no wlasnie co w takim wypadku?? skad niby mam uzyskac taki druk?:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
powinnaś się udać do archiwum, do którego firma która sie rozwiązuje powinna przekazać listy płac, zwłaszcza, że listy płac powinny być teraz przechowywane 50 lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×