Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

BetterINtime

jak napisać PODANIE o praktyki studenckie??....

Polecane posty

Musze napisać podanie o praktyki do wójta gminy, chciałabym to ładnie napisać. Nie ma na ten temat za bardzo informacji. Na razie napisałam tak: oczywiście swoje dane u góry i data PODANIE Do Wójta Gminy .... Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyjęcie mnie na praktyki studenckie u Urzędzie Gminy w ... na okres jednego miesiąca we wrześniu br. Prośbę swoją motywuję tym, iż jestem studentką drugiego roku ... w Uniwersytecie ... . Z poważaniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tylko problem w tym, że musze złozyć to podanie jak najszybciej. Teraz mam ferie a do szkoły daleko.. a na stronie internetowej nie ma takiego wniosku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zwracam się z prośbą o przyjęcie mnie na praktyki studenckie w Urzędzie Gminy w ... w terminie 01.09 - 30.09.2011 r. Prośbę swoją motywuję tym, iż jestem studentką drugiego roku studiów stacjonarnych Uniwersytetu ... na kierunku .... Zgodnie z programem studiów jestem zobligowana do odbycia miesięcznej praktyki. Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby . Z poważaniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ej no wezcie