Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Jaki kierunek wybrać ? Proszę o pomoc

Polecane posty

Gość gość

Obecnie jestem zaoczną studentką FiR , ale od tego roku postanowiłam wybrać się także na studia dzienne , w tamtym roku byłam kompletnie nie zdecydowana co z sobą zrobić, teraz powiedzmy, że mniej więcej mam wizję kilku kierunków , a mianowicie ; ochrona środowiska na politechnice, socjologia na aghu bądz studium higienistka stomatologiczna . Prosiłabym o pomoc a raczej podpowiedź o którym kierunku mam jakieś większe szanse na pracę w zawodzie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
z tych trzech to higienistka socjologia- a co chcesz pozniej robić? dzwonić z ankietami? ochrona to samo,ciężko z pracą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
szczerze odradzam stomatologię i cokolwiek z tym związane. chyba że chcesz zmarnować życie na oglądanie/ wąchanie ludzkich jam ustnych. ja popełniłam ten błąd. nawet parę złotych więcej za godzinę tego nie wynagrodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Socjologia od niedawna jest na AGH i nie jest to uczelnia, która specjalizowałaby się w tym kierunku. Zresztą i tak nie polecam. Mam znajomych po socjologii na UP i narzekają...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie ankiety , ale to już by bardziej pasowało do kerunku które teraz sudiuję tzn FiR, , a tak myślę , że może faktycznie na razie słabo z pracą w ochronie środowiska , ale z czasem zmienia się świadomość ekologiczna każdego z nas . Wydaję mi się , że ten sektor może ruszyć ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marloo