Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

pomocy stresuje sie jazda kto tak mial

Polecane posty

Gość gość

Jestem świeżym kierowcą i się bardzo stresuje jak jadę czy to mija

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja mam dzis na 10 egzamin i sraczke z nerwow od wczoraj. 4x podchodze... Za takie p*****ly oblewajs, ze mam dosc na sama mysl...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tak mija. z czasem nabierasz wprawy, nie musisz myslec jak prowadzic samochod tylko o trasie, ktora pojechac. wszytskio sie robi automatycznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Piszcie piszcie wasze doświadczenia z pierwsza jazda czy minął stres i po jakim czasie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
tak, mija, ja tez sie stresowalam. Zwlaszcza na waskich drogach i na wjazdach na droge szybkiego ruchu, ale trzeba jezdzic. trening czyni mistrza. Teraz po 2 latach juz jest spoko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jasne, mieszkam w dużym mieście i po pierwszych przejazdach noga mi natała jak szalona ;). Teraz już jeżdżę na luzie, ale powiem Ci szczerze że zdawanie na prawo jazdy było dla mnie traumatycznie stresujące. Tak naprawdę dopiero po 2 latach od, zdania prawo jazdy przestałam się totalnie stresować jazdą. Dalej nie przepadam za jeżdżeniem po nieznanych sobie trasach ale wszyscy mówią że jestem bardzo dobrym kierowcą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość