Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość LULAAAAA19

PRACA W ROSSMANIE!!!!!!!!!!!!!!!

Polecane posty

Gość LULAAAAA19

Dziewczyny może wy mi coś podpowicie...Wczoraj wywiesili u mnie w Rossmanie ogłoszenie że potrzebują do pracy pojechałam do domu wziełam CV i się zameldowałam rozmawiałam z kierowniczką z 15 minut CV nie mam szałowego ale, cóż mam dopiero 19 lat więc to chyba normalne że nie mam doświadczenia kierowniczka była bardzo miła zadawała mi pytania typu : Dlaczego chciałabym pracować w rossmanie?,Czy wiem jaki asortyment sprzedaje się w Rossmanie?,Ile chciałbaym zarabiać?,Co bym zrobiła gdybym zauważyła że koleżanka z pracy coś ukrała? itp,itd...na koniec powiedziała mi że w Rossmnie jest ciężka praca i wiąże się to z dźwiganiem towaru i spytała czy nadal jestem zainteresowana...odpowiedziałam że tak i byłam tego świadoma uśmiechneła się i powiedziała że oddzwonią do mnie... Dziewczyny jak myślicie czy ona mnie spławiła czy wszędzie tak jest że trzeba troche poczekać??? A może zdyskwalifikowała mnie bo nigdzie jeszcze nie pracowałam poza dorywczą robotą u wujka i że ucze się zaocznie w co 2 weekend w liceum choć u nas rossman jest czynny tylko od pon-sob a, w niedziele nie czynny.... Plis niech mi ktoś doradzi czy mam jakieś szanse??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość od tak......
moze sie uda zadzwonia tak czy siak powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jagodna
Normalna procedura, pytania standardowe. Dużym plusem jest to, że się uczysz, bo nie trzeba płacic pełnego zusu. Ciężko powiedzieć jak wypadłaś, bo napisałaś tylko jakie zadawano Ci pytania. Nie napisałaś co odpowiedziałaś np. z tą kradzieżą ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość LULAAAAA19