Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość blackmalder87

Wygrałem 90 tyś zł !!! Jak to bezpiecznie wypłacic ???

Polecane posty

Gość blackmalder87

Bardzo proszę o odpowiedź osób, które "wiedzą" a nie "uważają, że" , ewentualnie osób, które konstruktywnie myślą. Wygrałem w zakładach bukmacherskich w zagranicznej firmie BET365 - 73 tyś zł. To był jeden wielki fart tak naprawdę. Gram od 6 lat i do tej pory ( do wczoraj ! ) byłem ok. 50 tyś w plecy !! Wczoraj wpłaciłem na konto 1000 zł i postanowiłem zaryzykowac. Postawiłem dokładny wynik meczu Sevilla Barcelona 2:2 po kursie 15 a do tego dorzuciłem, że Real wygra z Eibar 3:0 po kursie 6. WESZŁO !! Mam na koncie w bet365 90 tyś zł !. Jednak przeczuwam, że jest ryzyko wypłacic te pieniądze. Chodzi o to, że to zagraniczny buk i nie odprowadzam podatku 12% jaki jest w polskich bukmacherach np. sts, millenium, fortuna cz totolotek. Czytam na forum trochę i ktoś proponuje abym wypłacał regularnie małe kwoty np. co tydzień po 1000 zł. Ktoś inny twierdzi, że nielegalny dochód nie może byc oprocentowany więc US nie policzy sobie z tego żadnej działki ale za to mże się mną zając prokuratura lub urząd celny. Jeszze ktoś inny pisze, że banki nie mają obowiązki powiadamiania US o wpływach na konto poniżej 15 tyś ale sam nie wie czy chodzi o jednorazową kwotę czy łączną sumę w ciągu roku kalendarzowego. Kto coś wie ? To nie prowo, żeby nikt się nie martwił że straci czas. Bardzo proszę o rozmowę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
za darmo nie pomogę chce 11 zł za pomoc. Wiem jak ludzie omijają złodziejska ustawę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Niestety, ale Urząd Skarbowy zgłosi się po swoją działkę z twojej wygranej. Mafia czuwa nad twoimi dochodami.

Udostępnij ten post


Link to postu