Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Gotowanie z termomixem, fajne przepisy

Polecane posty

Gość gość

Czy ktoras z was uzywa maszyny do gotowanie termomix? Mozecie poliecic jakies fajne przepisy? Co najczesciej gotujecie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja używam ale też jestem początkująca. Na przepisownia.pl jest mnóstwo przepisów, fajnie posegregowane. Osobiście polecam chlebek ziołowy... jest wspaniały i mega prosty i robi się go expressowo!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jest beznadziejny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
POmijajaca fakt, ze topis pachnie reklama z daleka, Prosze o opienie mam, ktore maja termomix. Dodam, ze mam caly sprzet AGD: parowar, szybkowat, maszynke do miesa i tarke do warzyw, robot wielofunkcyjny,maszyne do chleba, jogurtownice.. Czy termomix naprawde zastapi te wszytkie urzadzenia? NAwet parke do warzyw? Czy gotowal ktos budyn na jajkach w termomiksie? Lub krem cytrynowy? Hama, sie, bo jednak cena wysoka, ale kusi mnie bo mialabym wiecej miejsca w szafce i na blacie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja mam Termomix i jestem zadowolona. Najczęściej używam gotowania na parze, szatkowania i ucierania ciast/wyrabiania drożdżowego ciasta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mam posiadam gotuje. Super sprawa. Do tego dokupilam nośnik z przepisami kuchni śródziemnomorskiej plus książkę sezon na thermomix.poza tym mnóstwo przepisów na platformie i na mój thermomix pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość