Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Ona21563

Fitness, joga - POZNAŃ - gdzie najtaniej?

Polecane posty

Gość Ona21563

Witam Was drogie Panie, mam pytanie - czy któraś z Ws orientuje się jaki klub/studio w Poznaniu oferuje najtaniej zajęcia z fitnessu? Interesuje mnie step, body control, ale też joga i pilates. Jestem studentką i szczerze mówiąc cena 120zł/8 wejść jest dla mnie trochę za wysoka. Jeśli któraś z Was mogłaby coś polecić, będę bardzo wdzięczna. Pozdrawiam i życzę udanego dnia! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
joga nie jest dla katolików tylko dla idiotów ateistów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
teee planer nie spamuj, bo odświeżasz stare "kotlety" . chcesz tworzyć marketing szeptany, ale coś ci nie idzie, bo wszedzie wrzucasz swoje glupawe posty. właśnie pogrzebałeś swoją rzetelność, skoro na forach oszukujesz ludzi to co dopiero w realu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość titan1234
Jeśli chodzi o masaże i różne takie zabiegi powiedźmy upiększające to polecam sobie sprawdzić na mój czy tam twój salon,ja korzystałam z tego w Warszawie i super mi się sprawdziło,trafiłam w dobre ręce hehe,sprawdź,moze Poznan też jest w ich bazie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość