Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość DojrzalyMlodzieniec

Zaryzykujesz?

Polecane posty

Gość DojrzalyMlodzieniec

Witam, jestem Paweł. Mam 23 lata, studiuję, a ostatnio mam sporo wolnego czasu i postanowiłem wykorzystać go na poznanie kulturalnej, poważnej, (i najlepiej wolnej) dojrzałej kobiety. Odkąd pamiętam zawsze pociągały mnie panie powyżej 30. roku życia, dlatego postanowiłem wreszcie spróbować znaleźć taką. W jakim celu? Nie wiem… Na początek mogę zaproponować Ci rozmowę na wszelkie tematy, później zobaczymy, jak rozwinie się nasza znajomość. Jeżeli jesteś zainteresowana poznaniem młodego ciałem, ale dojrzałego duchem mężczyzny, napisz do mnie e-mail i pozwól mi zrealizować swoje marzenie. Rówieśnice nudzą mnie, bo nie bardzo mam o czym z nimi rozmawiać, więc po co tracić czas i bać się dalej zapoznać dojrzałą kobietę, z którą można popisać o wszystkim? Tak pomyślałem i z tego powodu piszę niniejszy post. Zaryzykujesz i zechcesz odpisać? dojrzalymlodzieniec@onet.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość DojrzalyMlodzieniec
Bez spacji po e w adresie e-mail :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
hehehe smieszny malolat nikt nie bedzie ryzykolwal dla jakiegos zoltodzioba haha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
23 lata idz lekcje odrob

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość DojrzalyMlodzieniec
Widzisz, napisałem szczerze i już dwie kobiety się odezwały. A więc opłaca się pisać szczerze, a nie tylko robić z siebie pajaca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a co mozesz innego napisac? a wieczorem napiszesz, ze tysiace kobiet do ciebie napisalo! hahah rowiesnice go nudza, dobre sobie!

Udostępnij ten post


Link to postu