Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Ankieta rzs

Polecane posty

Gość gość

Witam. Jestem studentką fizjoterapii. Piszę pracę magisterska na temat: Ocena jakości życia chorych na reumatoidalne zapalenie stawów. Szukam chętnych do wypełnienia anonimowej ankiety. Będę bardzo wdzięczna za pomoc w imię nauki i poświęcenie 5 minut. Ankietę udostępniam po otrzymaniu wiadomości z chęcią wypełnienia mojej ankiety na adres mailowy :atena91@autograf.pl. Aneta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość landdessubtpap1979cajil
Witam. Jestem studentką fizjoterapii. Piszę pracę magisterska na temat: Ocena jakości życia chorych na reumatoidalne zapalenie stawów. Szukam chętnych do wypełnienia anonimowej ankiety. Będę bardzo wdzięczna za pomoc w imię nauki i poświęcenie 5 minut. Ankietę udostępniam po otrzymaniu wiadomości z chęcią wypełnienia mojej ankiety na adres mailowy :atena91@autograf.pl. Aneta Jasne http://twsi.in/enPg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam, Jestem studentem III roku studiów licencjackich na kierunku Fizjoterapia. Bardzo proszę o poświęcenie 5 minut na wypełnienie mojej ankiety na temat Krioterapia w RZS. Potrzebuj***adań do pracy dyplomowej. Z góry dziękuję Państwu za poświęcony czas. Pozdrawiam! http://www.ankietka.pl/ankieta/191054/krioterapia-w-leczeniu-reumatoidalnego-zapalenia-stawow.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach