Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość LouLou111

Ile zarabia pielęgniarka na Ukrainie ?

Polecane posty

Gość LouLou111

Witam wszystkich serdecznie. Jestem pielęgniarką z 14 letnim stażem w zawodzie. Obecnie od kilku lat, aby się utrzymać pracuję na 2 etatach. Powoli mam już tego dość, bo zaniedbuję rodzinę (dziecko i mąż), ale muszę pracować, bo w przeciwnym razie nie będziemy mieli z czego żyć. Od niedawna zaczęłam myśleć o wyjeździe do pracy na UKRAINĘ . W Polsce wszystko drożeje, dziecko wkrótce pójdzie do szkoły, ja w życiu właściwie niczego się nie dorobiłam, a nie chciałabym aby moje dziecko podzieliło kiedyś mój los. W pracy obowiązków przybywa, bo nie ma wystarczająco dużo pielęgniarek, a raczej pieniędzy na ich zatrudnienie. Przełozeni mnożą nam standardy do wykonania, z dnia nz dzień przybywa dokumentów do wypełniania, a nas jest za mało, pieniądze również niewspółmierne do wykonywanej pracy. Np za dyżur nocny dostaję 40 zł. Każdy tylko wymaga (mowa o przełożonych) oraz poniża. Pacjenci widząc ile mamy pracy, współczują. Nie mam już siły tutaj pracowac, wykonuję obowiązki za salową, (bo one mało zarabiają i pewnych rzeczy w związku z tym robić nie będą) oraz za lekarzy, bo ....nie wiem dlaczego. A pensję otrzymuję jedną. Dlatego bardzo proszę o wypowiedzi ludzi, którzy choć trochę orientują się w temacie o wypowiedzi na jakich warunkach zatrudniane są na UKRAINIE pielęgniarki z Polski, oraz na jakie moga liczyć zarobki. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hahahahaahahahahah
W Ukrainie? Pewnie zarobisz 2 dolary na miesiac. Starczy akurat na dorodne zycie . :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pielęgniarka ukraina