Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nauczycielka ania

Jaki film na etykę?

Polecane posty

Gość nauczycielka ania

Witam :) Od kilku m-cy jestem nauczycielem etyki w technikum. Poszukuję jakiegoś mądrego, refleksyjnego filmu, który mogłabym puścić 16 latkom ( 1 klasa). Z klasą 3 oglądaliśmy "Bez mojej zgody", ale wydaje mi się, że ten film jest zbyt poważny dla pierwszaków (dotyczy umierania dziecka). Pytałam już na ogólnym ale temat zignorowano, dlatego tutaj proszę o Wasze propozycje i z góry dzięki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lalasladsadf
My na etyce oglądaliśmy ostatnio Bruna :) Fajny i refleksyjny film i każdy go zrozumie ::)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
możesz im puścić film "Nic". Ogólnie przyjrzyj się twórczości Doroty Kędzierzawskiej, ona robi świetne filmy, które ruszają do żywego. Serio!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nauczycielka ania
Dziękuję za Wasze propozycje, przeczytam o tych filmach :) i proszę o jeszcze, jak coś się przypomni :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nauczycielka ania
lalasladsadf----> czy możesz mi podrzucic linka z tym filmem ? Bo znalazlam cos na filmweb, ale to z Saszą Cohenem i nie wiem czy o to chodziło ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nauczycielka ania
grenadinne---> znalazlam go, ale nie wydaje ci się, że może być dla dzieciaków za ciężki ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach