Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość AltGr

CICHE DNI I MĘSKA DUMA

Polecane posty

Gość AltGr

Tak jak w temacie, mój luby (z którym mieszkam od trzech miesięcy) focha się na mnie z byle powodu. Jest jakiś mały problem to zaraz zgania winę na mnie i milczy. Z reguły ciche dni trwały przeważnie do 2 dni... z tym że wieczorem drugiego dnia godzimy się (tak... po moich wielu próbach pogodzenia się, w końcu ulega i niby jest ok ale i tak odczuwam jakiś niedosyt a prawdziwe ok jest dopiero następnego dnia rano). Tym razem problem pojawił się wczoraj rano. Wrócił z treningu a ja poinformowałam go że komputer nie działa bo zasilacz padł - były oczywiście pretensje do mnie że ja go rozwaliłam (choć jestem informatykiem i się znam na rzeczy a to i tak on przy nim przesiaduje do 3 w nocy nawet a ja czasami tylko chwilę). Powiedziałam że na obiadrobię chinszczyzne a on powiedział mi że nie będzie g****a jadł (choć zawsze mu smakowało) przyznam że sprawił mi tym ogromną przykrość więc nałożyłam tylko sobie a resztę ułożyłam do lodówki - za to w pokoju miałam awanturę że nie zrobiłam jemu też obiadu i że nic takiego nie mówił że to g****o itd. Płakałam. Płakałam wczoraj a on miał to gdzieś. Płakałam dzisiaj od rana i też miał to gdzieś. Zrobił obiad który mocno mi osiadł w brzuchu i do teraz zbjera mnie na wymioty ale postanowiłam z nim wyjaśnić jego zachowanie - spojrzał na to że płaczę i co uslyszalam ? ŻE NIE MA CZASU... jest wieczór, a on wyszedł gdzieś z domu. .. Zadzwonilam to odebrał i się nie odzywał. .. na smsy nie odpisuje... czy powinnam dalej próbować ugasić ogień czy dać sobie spokój ? Któraś z was też właśnie ma ciche dni ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Pierwsze zasadnicze pytanie, czy Twój luby nosi dres bawełniany?

Udostępnij ten post


Link to postu