Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość gość

W jakim wieku poszliscie do pierwszej pracy?

Polecane posty

Gość gość

Do ktorego roku zycia sie uczyliscie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
W wieku 20 lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Po raz pierwszy pracowałam dorywczo jak skończyłam 18 lat. Teraz mam 25, wciąż studiuję i do tej pory miałam same takie prace. Najdłużej w jednym miejscu byłam 8 miesięcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
23- do pracy jako kelnerka 29 -do pracy "w zawodzie" czyli takiej typowo biurowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Pierwsza praca to praca wakacyjna w wieku 15 lat, na stałe w wieku lat 19 równocześnie ze studiami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
24 :) w liceum i za studenckich czasów były prace dorywcze, na wakacje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Miałam 17 lat kiedy łapałam już dorywcze fuchy. W wieku 19 lat miałam już pracę stałą na umowę o pracę i studia jednocześnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
19 lat następnego dnia po zdaniu matury

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość merenre
Uczyłam się do 29 roku życia. A pracowałam w kratkę od 25.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Do sezonowej poszłam jak miałam 17 lat a tak już na poważnie zaczęłam pracować mając 21 lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
18 lat od razu po maturze wyszłam ze szkoły i przeszłam na drugą strone ulicy do agencji towarzyskiej tam natychmiast podjęłam zatrudnienie moim pierwszym klientem był mój wychowawca

Udostępnij ten post