Odpowiedz na ten temat

Moja mama chodzi ciągle w obcisłych spodniach

  • gość 2017.01.02 [13:13]
    Ma 52 lata, faceci się na ulicy za nią oglądają, sąsiadki ją podziwiają, że ma seksy figurę a mnie to kręci. Czy wasze matki też się tak ubierają? Ciekawy jestem też wypowiedzi matek mające dorosłych synów.
  • gość 2017.01.02 [13:26]
    A ja lubię kiedy ładne kobiety( matki, żony, kochanki) chodzą w seksownych ubrankach. Jeden warunek: do obcisłych tylko stringi lub bez, bo nie ma bardzie aseksualnego widoku, niż obcisłe spodnie, a pod nimi widać majtasy które robią fałdy i w ogóle brrrr
  • gość 2017.01.02 [15:40]
    Moja żona i matka też tak chodzą ubrani, oboje wyglądają seksy.
  • gość 2017.01.02 [16:51]
    Ja mam dorosłą córkę i wkurza mnie, że chodzi jak jakaś szmaciara i do tego człapie w tych swoich glanach. Jak tylko założy czasem jakiś kobiecy strój i fajne buty, to od razu inaczej się porusza itd. Mnie zaś krytykuje, żę mogłabym się zacząć ubierać bardziej poważnie, jak matka a nie koleżanka!
  • gość 2017.01.03 [19:40]
    wklej zdjecie mamy, albo zakryj twarz czy cos - tak bysmy zobaczymy czy to tylko twoja wyobraznia, czy serio jest sexy? pytam bo mam podobnie, szukam kogos kto pogada o tym serio...
  • gość 2017.01.07 [14:56]
    Moja babcia ma 59 lat, gdy chodzi w białych obcisłych spodniach to staje mi fiutek.
  • gość 2017.01.08 [20:59]
    Mnie też kręcą kobiety ubrana w obcisłe spodnie, szczególnie moja mama wygląda super.
  • gość 2017.01.08 [21:03]
    a ja chetnie bym sie wymienil real zdjeciami, jak ktos chetny niec poda maila, podesle mojej mamy i oceni czy serio jes sexy?
  • gość 2017.01.14 [19:07]
    napisz swojego to podesle
  • gość 2017.01.18 [19:35]
    Chłopie ciesz się że masz atrakcyjną mamę ja takiej nie mam.
  • gość 2017.01.25 [17:32]
    Moja mama 49 lat też często chodzi w obcisłych spodniach. Na taką figurę że aż faceci na ulicy się za nią oglądają. Mnie sią ona też podoba w takim ubiorze.
  • gość 2017.01.25 [17:36]
    A mnie kręci moja mama gdy chodzi w obcisłych spodniach.
  • gość 2017.02.23 [15:09]
    Moja mama zanim ubierze spodnie to wkleja coś do stringów, co to może być i dlaczego?
  • gość 2017.02.25 [02:07]
    Hahaha , lubię chodzić w obcisłych dzinsach , zwłaszcza biodrówkach , gdy widać paseczek stringów.Lubię czuć wzrok na pupie moich nastoletnich , prawie dorosłych synów , męża i innych mężczyzn. Mimo 42 lat mam figurę zgrabnej licealistki i bawi mnie podrywanie przez młodszych.
    Chce się żyć.
  • gość 2017.02.25 [13:29]
    Do gość 02:07 a dałaś już innemu, czy tylko tak szczujesz? Wrzuć jakąś fotkę. Bardzo lubię popatrzeć na zmysłowe zadbane kobiety, które znają swoją wartość.
    tom87806@gmail.com
    Wyślę jakąś ocenę twojej figury jestem kulturalnym dojrzałym mężczyzną.
    Może to pytanie na początku "czy dałaś już innemu nie jest do końca na miejscu... ale co to za facet jak nie ma jaj w spodniach... i czasem one biorą górę nad...
    Pozdrawiam serdecznie i liczę na kontakt z twojej strony.
  • gość 2017.02.26 [17:16]
    Moja mama zanim ubierze spodnie to wkleja coś do stringów.
  • gość 2017.02.26 [18:03]
    Nie słyszałeś o okresie,może ma okres?
  • gość 2017.02.27 [21:00]
    To tylko cienki paseczek, na okres trzeba coś grubszego.
  • gość 2017.03.05 [17:13]
    A ja lubię gdy mama chodzi w obcisłych spodniach, wtedy widzę jej kobiece kształty.
  • gość 2017.03.05 [18:51]
    To jest normalne ze chłopcy w twoim wieku podglądają swoje mamy . Ja np. Mam dwie córki . Jesli chcesz to mozesz być moim synkiem . Mam 39 lat i niezla pupę i piersi.
  • gość 2017.03.06 [20:26]
    No to pokaż foto, chyba jesteś atrakcyjna.
  • gość 2017.03.06 [22:51]
    Chcialbys to się ożeń .
  • gość 2017.03.07 [20:53]
    A z kim mam się żenić?
  • gość 2017.03.07 [21:50]
    Duzo jest dziewczynek w twoim wieku.
  • gość 2017.03.22 [13:17]
    Chętnie się ożenię, ale tylko z kobietą która chętnie chodzi w obcisłych spodniach.
  • gość 2017.03.22 [16:14]
    A ile masz latek chlopcze ?
  • mama spodniarka 2017.03.22 [16:16]
    Często chodzę w obcisłych spodniach i ostatnio zauważyłam że jak mam je na sobie w domu to mojemu 15letniemu synowi staje fiutek
  • gość 2017.03.22 [19:05]
    Mama spodniarka zwal sobie konia w tych spodniach .
  • gość 2017.03.28 [16:53]
    No to fajnie ze mu juz stoi. gorzej gdyby wisial.
  • gość 2017.03.28 [16:55]
    Pokaz ta swoja mame jak wyglada usmiech.gif
  • gość 2017.03.29 [15:16]
    No to masz fajna mame, bardzo Ci zazdroszcze, ja takiej niemam!

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...
+18
Uwaga!
Ta strona zawiera treści przeznaczone wyłącznie dla osób dorosłych