Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość crocidura

Seks z polonistką

Polecane posty

Gość crocidura

Jestem uczniem trzeciej klasy szkoły średniej. Moja nauczycielka od polskiego od dawna wydawała mi się ... napalona. Zresztą, nie tylko mi, bo wszyscy chłopcy z zainteresowaniem przychodzili do niej na lekcje, by popatrzeć na jej sukienkę i rozpiętą koszulkę. Nastały wakacje. Miałem nadzieję, że się to unormuje. Owszem teksty w ustach atrakcyjnej szatynki w stylu "muszę Cię wykorzystać" wypowiadane na korytarzu, gdy wszyscy już weszli do sali... były fajne. Dodawały mi pewności przez moment. Nie przeszkadzało mi, że podczas dyktowania jakiegoś tekstu Agnieszka - bo tak ma na imię polonistka - cały czas wpatruje się we mnie (od razu wyjaśniam, że wszyscy w klasie piszą... patrząc w zeszyty, tylko ja nie muszę patrzeć w zeszyt, bo potrafię pisać rozglądając się na boki). Nawet lubiłem te "zabawy" gdy oboje wpatrywaliśmy się w swoje oczy, aż pierwsza osoba nie odpadnie. Natomiast dziś po rozpoczęciu roku miarka się przebrała. Już nie wiem co mam robić. Agnieszka podeszła na osobności do mnie i powiedziała... kiedy Ty w końcu będziesz miał tą 18tkę.... już nie mogę się doczekać. A potem cmoknęła ustami zalotnie i złapała mnie za pośladki. Czy sądzicie, że powinienem pokochać się z moją nauczycielką? Proszę wypowiedzcie się szczerze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 1547
ale miales fantazje... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a co na to Roman G.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kiedy kobieta