Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Kobiety się mnie wiecznie czepiają i dokuczają

Polecane posty

Gość gość

Zwłaszcza kobiety, mam 20 lat i w pracy, gdziekolwiek jestem docinają mi, przepytują albo zadają durne pytania. Wkurza mnie to bo wdaje się z nimi w pyskówki co mnie irytuje bo wolę spokój i jak nikt nie zwraca na mnie uwagi. Faceci generalnie mają mnie gdzieś i z nimi mam dobre kontakty.Z nimi relacje są świetne. Co do moich innych relacji to bardzo często kłócę się z kobietami, co jedna się trafia to zaczyna na mnie jechać po jakiś czas, zadają pytania dlaczego nie pracuję(studiuję prawo) albo czego to ja nie powinien robić. Pouczają mnie. Moja byłą ciągle się na mnie wydzierała i miała pretensje mimo że ja dawałem z siebie wszystko. Koniec końców powiedziała że na pewno nikt mnie nie pokocha, bo można mnie co najwyżej lubić. Zwyzywała i nabluzgała tak jak nigdy wielokrotnie do tego stopnia że musiałem ja zablokować. Wszystkie inne po jakimś czasie mi dogryzają i zaczynają się czepiać. Ja lubię spokojne życie, nie mam ambicji na super stanowiska a ciągle one się mnie czepiają,że co ja chcę robić w życiu. Cholera, o co chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego tylko one a faceci nie mają do mnie nigdy pretensji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Może obracasz się w złym środowisku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
to jest rożne środowisko, kobiety starsze ode mnie o kilka lat lub w moim wieku, pracujące , studiujące na dobrych kierunkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
bo jesteś zmutowanym dziwologiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość