Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Anulka_888

skąd pieniądze

Polecane posty

Gość Anulka_888

Skąd bierzecie pieniądze jeśli zepsuje sie Wam cos w domu większego, a akurat nie macie oszczędności? ... Raczej od rodziny bierzecie czy z banku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zawsze mam oszczędności. Gdybym nie miała to bym dorobiła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jak sie zepsuje coś wiekszego to pół bidy gorzej jak sie zepsuje coś mniejszego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A co Ci się popsuło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mam 17 000 pensji, wydaje z niej żyje maxx za 7000, bo nie mam kredytów, jestem lekarzem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gośćjedynka
Ja oddaje coś w komis :) a zawsze mam taki sprzęt który tylko leży ale się go nie używa ew zegarek biżuterię też oddaję. Mam nadzieję że pomogłam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Aha zapomniałam dopisać nigdy niczego w komisie nie zostawiłam na stałe :) myślę że to dobry pomysł bo nie lubię po znajomych czy rodzinie pożyczać :) a w banku to już w ogóle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
no ja tez nie chce pożyczać od rodziny, ostatnio jak pralka się zepsuła to brałem tysiac zł w kredytach-chwilówkach, już więcej nie zamierzam brać a nie było żadnego oprocentowania, bo to pierwszy raz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach