Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

anxipanxi

Zarejestrowani
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

    Nigdy

Reputacja

0 Neutral
  1. anxipanxi

    Dla tych, które uwielbiają mode

    Ja ostatnio kupilam za 2 zl za sztuke te bezszwowe majtki w outlecie Intimissimi ale kurcze jestem zla :/ Wzielam rozmiar II bo mi sie te jedynki takie maciupenkie wydawaly i jednak zle zrobilam. A ten outlet we Wroc jest na taaaaakim zadupiu, ze z mojej miesciny mam tam chyba z 60 km i nie chce mi sie znowu jechac a uwielbiam te majtki, bo sa super wygodne i swietnie leza na tylku.
  2. anxipanxi

    Dla tych, które uwielbiają mode

    Aldo wcale nie sa az tak wygodne, a jak mi sie kompletnie zniczyly (skora zaczela pekac itd) na moja reklamacje odpowiedzieli, ze buty byly bardzo zaniedbane (smieszne, bo nosilam je tylko weekendowo przez niespelna rok). Od tej pory omijam ten sklep szerokim lukiem. Moze i buty sa piekne, ale szkoda mi 300 zl jak sie rozleca po kilku miesiacach.
  3. anxipanxi

    Dla tych, które uwielbiają mode

    Zawsze mozesz wyjechac gdzies juz po wakacjach, tak wiec nie ma co sie martwic :) Ja plazuje sobie nad zalewem. Nawewt jak pogoda jest taka sobie, to lubie po prostu pojechac i posiedziec na piasku :) Ale ogolnie w tym roku jestem komnpletnie zalamana ;P zamkneli nam basen i ciagle remontuja (a mieszkam w takiej miescinie ze mamy tylko jeden). Rok temu bylam na basenie srednio 4 razy w tygodniu *mialam karnet* a teraz czuje jakby mi ktos mi odcial doplyw powietrza. Wariuje w domu, kiedy widze na zewnatrz slonce i czuje powiew cieplego powietrza. Jedynie wyjazdy nad zalew mnie ratuja, ale to juz nie to samo. Lubie klimat baseonowy :P Wyjazd do Grecji na dobry poczatek :D. Prawdopodobnie 9 lipca i juz zyje tylkko tym!!! :))) , Ale narazie szczegolow nie zdradzam, bo zawsze jak sie za duzo nagadam na poczatku to pozniej z moich planow juz nic nie wychodzi :P Mooze jeszcze Hel na dniach, ale to nic pewnego.
  4. anxipanxi

    Dla tych, które uwielbiają mode

    Jestem, jestem :) Zagladam do Was i czytam ale w sumie samej nie chce mi sie wypowiadac za bardzo, tym bardziej, ze narazie na zakupy nie jezdze ;) Ostatnio tylko plazowanie w wolnym czasie o ile pogoda na to pozwala. Juz troche sie nawet opalilam a pieniadze wole przeznaczyc na zaplanowane juz wyjazdy wakacyjne :)
  5. anxipanxi

    nosic obcasy czy nie

    Nie rozumiem jak ktos kto ma 170 cm moze robic z siebie jakiegos wielkoluda. No to juz moim zdaniem jakies zbyt wysokie mniemanie na temat wlasnego wzrostu. Teraz mlode dziewczyny sa tak wysokie, ze te marne 170 cm *sama mam jakeis 171 /2) to jest naprawde nic. W plaskich butach czuje sie naprawde przecietnie. Ani niska, ani wysoka. Po prostu normalna. W zwiazku z tym dlaczego mikalabym sobie nie pozwolic na spzilki? Ja nosze tylko takie 12 cm. Inne mi sie zupelnie nie podobaja. Albo obcas calkiem wysoki, albo plaskie buty :) W szpilkach czuje sie rewelacyjnie po prostu :) Jedyna przeszkoda dla Ciebie moze byc nizszy facet. Bo 170 cm to naprawde nie jest wysoka kobieta.
  6. Dla "starszych pan". Drogo i malo ciekawych rzeczy. Owszem czasem mozna cos znalezc, jak wszedzie, ale generalnie omijam ten sklep.
  7. anxipanxi

    Wzrost 170 i obcasy?

    Haha,ale sie usmialam. MOdelka pelna geba przy 170 cm :D dobre sobie. hehe 170 cm to obecnie taki sredni wzrost. Ja mam jakies 171/2 cm i na plaskich butachc czuje sie normalnie, nie odstaje od reszty tlumu. A na spzilkach wielkoludem tez nie jestem. Nie wiem jak mozna osobe o wzroscie 170 nazwac wysoka :D
  8. Najwyrażniej mamy inna definicję "porzadnosci". Ja porzadna nigdy nie nazwalalbym osoby, ktora obcych ludzi a co gorsza swoje kolezanki wyzywa od dziwek a obcych ocenia po ubiorze. To raczej ograniczenie umyslowe i brak otwartosci.
  9. O ile ktos ma ladne cialo, to niech i chodzi nago. Przynajmniej milo popatrzec :D Ale jak komus sie boczki wylewaja spod przykrotkiej i przyciasnej bluzki, to mnie to odrzuca. Ale mam to gdzies, niech kazdy sie ubiera jak mu sie podoba. A najbardzije krytykuja i tak zakompleksione panny. Ale pisz w sieci jaka piekna i wspaniala jestes, moze kiedys uda Ci s ie oklamac sama siebie :D
  10. anxipanxi

    Rozowe platformy

    Ale moze to tylko wina zdjec, nie twierdze, ze w realu nie beda wygladac dobrze :) A i zgadzam sie z dziewczyna powyzej, takie buty allegrowe moga byc cholernie niewygodne i doswiadczenie nie ma tutaj nic do rzeczy, jesli but jest fatalnie wyprofilowany.
  11. anxipanxi

    Rozowe platformy

    Szoku nie doznalam. Fason jest generalnie ok, no moze paskiem w kostce, ktory jest zbedny, ale generalnie zalatuja tandeta. Nie wiem czy to przez ten polysk polaczony z rozem (ktory nawiasem mowiac bardzo lubie). Juz w Primarku mozna dostac lepsze za 10f ;)
  12. anxipanxi

    Dla tych, które uwielbiają mode

    MI MALA Ja uwielbiam piekne kobiece ciala i tez zawsze zerkam ;) DRIVINA: Jak juz napisalam powyzej szczuple dziewczyny z malym biustem (mniejszym niz moj!) niesamowicie mi sie podobaja w toplesie. Albo w bluzkach czy keickach bez stanika. Jak dla mnie rewelacja. Co do mojego biustu ja zawsze mam dylemat. Z jednej strony chcialabym wiekszy, silikony itd zwlaszcza jak zaczna mi obwisac z wiekiem i mysle ze w koncu zdecyduje sie na zabieg. Duzy biust fajnie wyglada do dekoltu na jakas impreze, ale tak na codzien moglabym miec jeszcze mniejszy, zeby nosic sobie bluzki z dekoltem i zeby starsi ludzie nie komentowali tego jako prowokacje ;) a faceci nie zerkali no i zeby czuc sie beztrosko na plazy.
  13. anxipanxi

    Dla tych, które uwielbiają mode

    MI MALA Ja tez jestem flirciara jak cholera jak ktos wpadnie mi w oko ;) A to byla tylko taka smieszna sytuacja i mysle, ze w gruncie rzeczy on strasznie sie chelpil tym, ze ktos patrzy na mnie itd ale to tylko on ma mnie na wylacznosc. :)
  14. anxipanxi

    Dla tych, które uwielbiają mode

    ;) i tak mam lepszy od tamtej dziewczyny i on doskoanle o tym wie :D Mniejsza o to. Ja mu zakazywac niczego nie bede, popatrzec przeciez zawsze mozna, klapek na oczy mu nie zaloze jak koniowi :D Zreszta to taki naturalny odruch, ze czasem sie spojrzy jak cos Ci sie podstawi pod sam nos. Ja tez zerkne na jakiegos kolesia czasem i to zadna zbrodnia. Lepsze to zawsze niz zona kolegi, ktora na jego stwoerdzenie "Ide pobiegac" odpowiada "a musisz? Nie mozesz zostac ze mna?" I co? Rozwod po 2 latach, dziewczyna zamknela go w zlotej klatce.
  15. anxipanxi

    Dla tych, które uwielbiają mode

    No wlasnie, oni jakos tak do tego naturalnie i swobodnie podchodza a cyckow sie juz naogladali od groma. Ja nie wyobrazam sobie, ze mialabym na basenie w moim miasteczku z golymi cyckami pojsc sobie np do sklepu po cos do picia ;) Ja mialam taka sytuacje ze codziennie przychodzil na skalki starszy pan i robil show ;) sukajac osmiornic i zabijajac je. Zawsze jakas wieksza grupka ludzi sie zbierala, kazdy robil sobie z nim zdjecia itd i pewnego dnia tez tam pobieglam z cystej ciekawosci a pozniej moj fact sie ze mnie smial, bo powiedzial mi, ze kelner z baru przy ktorym zawsze lezelismy tez pobiegl i robil telefonem zdjecia mojego tylka ;) i chyba zauwazyl, ze moj facet sie z tego smial i w koncy podszesl do niego i zapytal czy moze sobie ze mna zrobic zdjecie ;) ja spalilam buraka, i powiedzialam ze nie, a moj facet tak mnie namawial, ze w koncu zaslonilam sobie cycki wlosami i "a co mi tam" ;)
×