Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

zła zła zła

Zarejestrowani
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

    Nigdy

Reputacja

0 Neutral
  1. zła zła zła

    Mój chłopak mieszka z dziadkiem!

    dla mnie jestes bardziej dziecinna niz myslisz. Twoi rodzice nie maja nic przeciwko Twojemu facetowi - wiec dlaczego nie nocujecie u Ciebie? To jest mieszkanie jego dziadka i on decyduje o tym kto moze nocowac w jego mieszkaniu. Nie masz wstydu dziewczyno? Nie dosyc ze oboje jestescie jeszcze dzieciakami to jeszcze masz za nic zdanie dziadka swojego faceta. On nie chce bys tam sypiala wiec dlaczego to robisz?
  2. zerwac albo zaproponowac chwilowe rozstanie tlumaczac jej ze masz dosyc jej fochow i manipulacji. Ale pewnie i tak tego nie zrobisz, bo skoro pozwalasz jej na tak wiele tzn ze masz klapki na oczach i sam bedziesz sie bal ze odejdzie... tak wiec zacznij sie przyzwyczajac :D
  3. zła zła zła

    zrozumiec faceta......

    bylo cudownie!! czyzby cie przelecial? czego sie spodziewalas? olałaś kolesia, zwiazałas sie z innym a potem jak juz ten 2 Ci sie znudził to chciałaś wrocic na stare smieci. Brawo dla niego, ze Cie olał...
  4. ? nie wiem o co Ci ale... tak dziecko powinno miec kontakt z ojcem niezaleznie od tego czy jego nowej pannie to pasuje czy nie. A jesli ona bedzie miala do niego o to zal - tzn ze jest skonczona idiotka.
  5. powaznie piszesz - wiec napisz to jeszcze raz bo chyba nie wiem o co Ci chodzi :)
  6. zła zła zła

    co robić?

    nie zyjemy w sredniowieczu kiedy to kobieta miesiacami odrzucala zaloty faceta - dajac mu tym samym dowod na to, ze jej zalezy. Teraz mamy inne czasy - jesli kobieta olewa to dla faceta jest to jasne. Nie pisze, nie dzwoni, nie chce sie spotkac - tzn ze jej nie zaley. Ile chcialas trzymac go na dystans? miesiac? dwa? trzy? jeden facet bedzie tak zdesperowany, ze przez rok bedzie właził Ci w dupe az Ci to zbrzydnie, inny po miesiącu bedzie mial tego dosyc. Chcesz to ratowac? to zadzwon, zapros go do siebie :/
  7. zła zła zła

    zazdrosc pomocy

    "nie robie takich rzeczy w lozku i wogole ..... " to moze zacznij? albo chociaz sie go zapytaj o czym marzy? nie ma nic gorszego niz nie dogadac sie w łózku, nie znac marzen i fantazji faceta i robic cos co albo go nie rusza albo bardzo odbiega od jego fantazji. Poza tym faceci patrza na cycki i tylek bez wzgledu na to jak wygladaja, Chodzi o sam fakt. I jeszcze jedno - jak nie jestes zadowolona ze swojego wygladu - zrob cos z tym.
  8. zła zła zła

    Głupi tekst chłopaka!!

    wiesz co powinnas zrobic? dorosnąc do związku.
  9. jesli Cie kochał, jesli nadal kocha... to zrob to co Ci serce dyktuje. Zawsze warto spróbowac.
  10. zła zła zła

    Głupi tekst chłopaka!!

    czy on powiedział "odj**ala sie jak stroz w boze cialo" czy moze "kurwa ale bym ją chetnie przeleciał, co za boskie ciało, podnieciłem sie na jej widok" Gowniara z Ciebie jak sądze. Koles wyraził zdziwienie i wcale nie był to mega zachwyt tylko mega zdziwienie a Ty juz pewnie snujesz domysły ze Cie zdradzi z ta panna. Dorosnij albo powiedz mu ze ma zlikwidowac Nk, bo pewnie same potencjalne dziewczyny tam siedza.
  11. zła zła zła

    Facet w zakładzie karnym

    ja nie rozumiem ludzi ktorzy wsiadaja za kółko pod wplywem... a skoro mial wyrok w zawieszeniu ale najprosciej mowiąc "olał to"... dla mnie byłby skreslony. Facet ktory ma wyrok w zawieszeniu powinien myslec o swojej dziewczynie a nie liczyc na cud ze ona znow poczeka a pozniej jeszcze raz i jeszcze raz. Nie znam Twojego faceta, nie wiem jaki jest wiec od Ciebie zalezy czy chcesz i czy warto. Tak poza tym to ile dostał? Pomysl, co bedzie kiedy po wyjsciu znow sie w cos wpakuje i wmowi Ci ze to ostatni raz? i tak w kółko? z drugiej strony jesli w niego wierzysz - to zostan. Najwyzej bedziesz miala zal tylko do siebie ze czekalas. Wejdz na topik "moj chłopak siedzi w wiezieniu" moze tam Ci dziewczyny lepiej pomoga i cos doradza.
  12. zła zła zła

    Facet w zakładzie karnym

    no dobrze ale co on zrobil? pobił kogoś? dostał za to wyrok w zawieszeniu? a poxniej prowadzil po pijaku i teraz poszedł siedziec? jesli chcesz - czekaj (nie wiem ile dostał ale to tylko Twoja decyzja) nikt nie powinien Ci mowic co masz robic. Sama powinnas wiedziec czy warto. Obiecywac mozna wiele, złote góry, miłośc do konca zycia ale pamietaj ze to tylko słowa. Skoro popełnił po raz 2 ten sam błąd wiedzac czym to grozi... to istnieje wielkie prawdopodobieństwo ze znow to zrobi. I od Ciebie zalezy czy kolejnym razem ten bedziesz czekac.
  13. zła zła zła

    jak dojść do siebie po tym wszystkim?

    moze siedzi za cos czym nie wypada sie chwalic? moze nie bylas dla niego wystarczajaco wazna i nie chce sobie glowy zawracac? moze matka jest nawiedzona i to ona zadecydowala, ze musicie zerwac kontakt? a moze on po prostu nie chce zebys na niego czekała? nie wiadomo... teraz powinnas zajac sie soba, praca, zadbac o zdrowie psychiczne. Nigdy nie jest tak zle zeby nie moglo byc gorzej :) glowa do gory!!
  14. no ja bynajmniej sie takimi zaproszeniami nie chwale :) a nawet jesli to moj facet nic na to nie mowi, bo po co? skoro mi ufa to dlaczego mialby robic sceny i histeryzowac? ja bym tego nie chciała (nie lubie zazdrosników) wiec dla mnie to plus :) Jesli widzi na imprezie to co ma zrobic? strzelic mu w pysk? czy moze Ciebie wyciągnąć siłą za wlosy z imprezy ?:) on jest normalny, ma klase, nie masz sie czym przejmowac :)
  15. to mzoe tak idz do ginekologa? to nie boli...
×