Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

margirit

Zarejestrowani
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

    Nigdy

Reputacja

0 Neutral

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. fotki są w stopce. I nie mają nic wspólnego z moim tematem.
  2. margirit

    kobitki polecicie mi eyeliner porządny ?

    a nie rozmazuje sie?
  3. margirit

    kobitki polecicie mi eyeliner porządny ?

    dodam, że cena nie gra roli, pryz okazji podnosząc
  4. szukam eyelinera (może być w żelu, bo takim się nauczyłam robić kreskę, ale jak będzie trzeba to nauczę się normalnym).Bo generalnie to fajny jest eyeliner w żelu z inglota, póki nie wyschnie na wiór (a wysycha bardzo szybko niestety)Któraś może mi coś polecić, co długo się trzyma, nie odbija się na powiece, dobrze nakłada? z góry dzięki :)
  5. szukam eyelinera (może być w żelu, bo takim się nauczyłam robić kreskę, ale jak będzie trzeba to nauczę się normalnym).Bo generalnie to fajny jest eyeliner w żelu z inglota, póki nie wyschnie na wiór (a wysycha bardzo szybko niestety)Któraś może mi coś polecić, co długo się trzyma, nie odbija się na powiece, dobrze nakłada? z góry dzięki :)
  6. Ciesz się, że masz zerówkę. U mnie na czelni nie ma czegoś takiego.
  7. margirit

    kto nie ma co ze sobą zrobić?

    och... chyba się powieszę po tym co mi powiedziałeś ;]
  8. mam ochotę się nawalić, a wszyscy znajomi pojechali na weekend do domu..... to, że tu piszę to oznaka desperacji. Ktoś jeszcze się nudzi?
  9. margirit

    Nieszczęśliwie zakochany facet - pomocy

    wybranka mojego znajomego też ma na imię Ania ;p
  10. margirit

    Nieszczęśliwie zakochany facet - pomocy

    ostatnio taka sama sytuacja była wśród moich znajomych. Chłopak zabiegał kilka lat o jedną dziewczynę i od niedawna w końcu są razem :) ja bym chyba próbowała, ale nie naciskała
  11. nie chcesz brać na litość, ale na wjeździe napisałeś, że jesteś niepełnosprawny.
  12. ale podpucha... żeby sprawdzić czy dziewczyny to naprawdę takie bezduszne suki.
×