Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

minutka_21

Zarejestrowani
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

    Nigdy

Reputacja

0 Neutral
  1. acha szarmancki facet to ten, który otwiera kobiecie zanim sam wsiądzie drzwi do auta:D to juz sie zapomina..zaciera, ale milutkie..bo ja i kolezanka tak miałysmy:) jak przyjechał po nas. Tzw jak sobie opowiadałaysmy to wyszło ze mieli nasi faceci wspolna ceche te wlasnie.
  2. co ty egon gadasz! najwiecje do powiedzenia miały feministki 98-2000 i dalej..a panowie cmok cmok w rączke, owtierali drzwi i meskim głosem proszę; aby przeszła..
  3. tak salianka feministki wiele tracą...to dla ciebie poprawiałam post o całowaniu w reke. i pozniej go wysłałam....bo wiem, że feministki tego nie cierpią.. ale głupie co? to piekny polski zwyczaj i wbrew pozorom znaja go starsi ale i młodzi chłopcy.
  4. O,tak i całowanie w dłon;) Czasem spotykane i tez miłe, jak ktos umie munac dłon a nie ja obslinic, jak raz mi sie zdarzyło; Ja miałam takiego, ze jak podchodził do grupki to witał sie ze mna potem innymi, mnie podaje kurtke potem kolezankom jak bylismy gdzies razem itp. To samo z odsuwaniem krzesła, podaniem sałatki itp. Że w obecnosci kobiety nie przeklinaja, to juz zasada, nie cecha ze szarmancki. Jak jechał a utem a była kałuza to mijał lub zwalniał aby nie ochlapac przechodniow..( a ja tak czesto miałam jak szłam na uczlenie, i samochody jeden po drugim zwalniały, Polacy to dzentelmeni w autach, jednak:) tak trzymac panowie. Ale wieli ma tak, że tylko robią tak na podryw...potem im to zanika.
  5. tak tylko taki. Ja miała,takich. Moje koleżankia mają takich mężów. Mimo lat nadal swoją żonę przepuszczają w drzwiach, podaja płaszcz, podają cukier. Bo wielu m atak..tylko na początku, a potem bach i nie robia tak. Czyli oszukuja.
  6. minutka_21

    lubię słuchać jak szumi morze

    dzieki, ze mnie pamietacie pa
  7. minutka_21

    lubię słuchać jak szumi morze

    rybaku słowiczko..uwielbiałam wasz topik buziaczki pisałam namietnie w 2008 i wczesniej.. ale fajni byli ludzie wtedy.. jak tam łajba? pływa:)?
  8. brzydkie auto i brzydki kolor:D małe to pewnie mniej..Mój lakiernik zagranicą moge jego spytac ale bedzie w maju. Klepie auto całe za 2500; a maluje tanio z rozpuszczalnikiem;) Nie, normlanie. Ale ma dobre oko i wie co jest z rozpuszczalnikiem malowane.
  9. ja bym wybrała jakis fajny kolor np orange:D green. Albo..ale ten kolor zostawie dla siebie. A czemu wstydzisz sie zadzownic? w teefonie nie widac ciebie ani ubranego ani gołego A lakierowac auta to sie nie wstydzisz?:D A tak powaznie lakierowac to chyba w salonie nie u lakiernika jak auto nowe. Szkoda auta.
  10. I ile rozpuszczlanika lakiernik doda do farby:D aby cos zaoszczedzic i dac innemu klientowi:D
  11. Mam zkolege lakiernika blacharza..Ale nie wiem:D nie by sie nie chciało. lakiernik by to zrobił. I chyba za 3-4 tys. Bo samo klpenaie jednej czesci wielkiej to 2500 czy jakos tak
  12. pytanie zwłaszcza do par;)? razem, osobno:D? jakie zabawy, przyjęcia, a może...objęcia;)? ps zapraszam na erotyczny do dalszej dyskusji, tam part II pytania)
  13. pravik to twoja fota:D? A gdzie robiłeś? Na klatce schodowej? O, to sąsiadka miała piękne widoki:D Ładna klata jak na pravika;) Teraz ufarbuj sobie włoski na czarno. Te na górze;) Bo Ci dzieci wyjdą łaciate, a miały byc z czarnymi włoskami..Zdążysz do wieczora?:D zapewne.
  14. tak, coś w tym jest! teraz pięką mnie policzki - to mysli on Ale jak uszy to ktos ciebie obgaduje, tez mnie piekły przed chwila I od 4-6 miesiecy tak mam. Jak nie dłuzej! wiem, że jak pieką mnie ale tak żarliwie policzki to mysli on o mnie;) jak uszy mnie pieką, niemie uczucie, to obgadują mnie TE zołzy
  15. aż się wzruszyłam... Po prostu (jesli nie zmieniła adresu) pójdz do niej. To też niespodzianka. I na pewno wam się ułoży! powodzenia;)
×