Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

mmaajjkkaa88

Zarejestrowani
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

    Nigdy

Reputacja

0 Neutral
  1. mmaajjkkaa88

    mój pomysł na BIZNES - warto ???

    a pseudonim zminiłam, bo diablicaaa jakoś mi się nie podobała... ze względu na głupie skojarzenia
  2. mmaajjkkaa88

    mój pomysł na BIZNES - warto ???

    jeżeli chodzi o mój slub mam za soba 1 i więcej nie planuję, bo jestem szczęśliwa męzatką...:) A jeżeli chodzi o resztę, ślub i wesele faktycznie jest bardzo łatwo zorganizować, ale dlaczego będąc ostatnio na 10 takich imprezach, zawsze coś jest nie tak... a to orkiestra popije i nie gra, albo przerwy po 40 min robi, a oólnie imprezy jakoś się nie kleją, młodzi za stołami siedzą i gadają ze znajomymi, a o 1 w nocy połowy gości już nie ma, a o 2 koniec imprezy. Dlaczego? Bo zorganizować łatwo, ale zorganizować takie, by cała rodzina przez kilka lat wpominała takiej wesel już trudno i mało komu się to udaje
  3. mmaajjkkaa88

    panna mloda w okularach??

    zalezy od okularów, ale ja kupiłabym soczewki i kilka dni wczesniej je założyła, by sie przyzwyczaić
  4. cześć, zastanawiam się na d założeniem firmy, która kompleksowo organizowałaby śluby i wesela. Oczywiście wg ustaleń z Młodymi, pomogłabym w realizacji zadań w określonym budżecie ślubnym. Z tego pobierałabym 10% całego budżetu ślubnego, więc jeżeli Młodzi chcą wydać 40 tys, do mnie trafia 4 tys, ale za to również prowadziłabym negocjacje cenowe z podwykonawcami, by Młoda Para zaoszczędziała na innych wydatkach, w taki sposób by wyszli na jedno czy mnie zatrudniają do organizacji czy sami nad wszytkim czuwają. Co o tym sądzicie? Czy same zdecydowałybyście się na zatrudnienie takiej konsultantki, czy mój pomysł ma szansę na powodzenie??? Oto lista, co należałoby do moich obowiązków: Zakres usług objęty naszą ofertą kompleksowej organizacji ceremonii ślubnych i przyjęć weselnych to: - opiekowanie się Młodą Parą podczas całego okresu przygotowań; - zaplanowanie konwencji uroczystości; - profesjonalne doradztwo w zakresie formalności prawno-kościelnych; - wybór idealnego miejsca na ślub (kościół, USC, plener); - zarekomendowanie wymarzonej lokalizacji weselnej; - przygotowanie dekoracji i oprawy kwiatowej kościoła lub USC, lokalizacji weselnej, samochodu oraz bukietu Panny Młodej; - zapewnienie zaplecza nagłośnieniowo oświetleniowego; - zorganizowanie oprawy muzycznej ceremonii zaślubin i imprezy weselnej; - pomoc w doborze menu, alkoholi i tortu; - przygotowanie zaproszeń i podziękowań wraz z ich adresowaniem, wysyłką oraz potwierdzeniem przybycia gości; - wydrukowanie wszelkich materiałów ślubnych: winietki, menu, planów usadzenia gości, programu mszy etc.; - zapewnienie noclegów dla gości; - zorganizowanie transportu dla gości oraz skoordynowanie ich przybycia; - zapewnienie transportu dla Młodej Pary; - przygotowanie i monitorowanie listy prezentów; - przygotowanie stylizacji Młodej Pary, dobór garderoby, dodatków, fryzur i makijażu; - zapewnienie profesjonalnych fotografików i video operatorów; - zapewnienie opieki i atrakcji dla dzieci; - dobór prezentów dla gości; - przygotowanie przemówień, prezentacji sentymentalnych etc.; - przygotowanie strony www dla gości weselnych; - zapewnienie dodatkowych atrakcji ślubno-weselnych: pokazów tańca, iluzji, występów folklorystycznych, fajerwerków i innych.
  5. cześć, zastanawiam się na d założeniem firmy, która kompleksowo organizowałaby śluby i wesela. Oczywiście wg ustaleń z Młodymi, pomogłabym w realizacji zadań w określonym budżecie ślubnym. Z tego pobierałabym 10% całego budżetu ślubnego, więc jeżeli Młodzi chcą wydać 40 tys, do mnie trafia 4 tys, ale za to również prowadziłabym negocjacje cenowe z podwykonawcami, by Młoda Para zaoszczędziała na innych wydatkach, w taki sposób by wyszli na jedno czy mnie zatrudniają do organizacji czy sami nad wszytkim czuwają. Co o tym sądzicie? Czy same zdecydowałybyście się na zatrudnienie takiej konsultantki, czy mój pomysł ma szansę na powodzenie??? Oto lista, co należałoby do moich obowiązków: Zakres usług objęty naszą ofertą kompleksowej organizacji ceremonii ślubnych i przyjęć weselnych to: - opiekowanie się Młodą Parą podczas całego okresu przygotowań; - zaplanowanie konwencji uroczystości; - profesjonalne doradztwo w zakresie formalności prawno-kościelnych; - wybór idealnego miejsca na ślub (kościół, USC, plener); - zarekomendowanie wymarzonej lokalizacji weselnej; - przygotowanie dekoracji i oprawy kwiatowej kościoła lub USC, lokalizacji weselnej, samochodu oraz bukietu Panny Młodej; - zapewnienie zaplecza nagłośnieniowo oświetleniowego; - zorganizowanie oprawy muzycznej ceremonii zaślubin i imprezy weselnej; - pomoc w doborze menu, alkoholi i tortu; - przygotowanie zaproszeń i podziękowań wraz z ich adresowaniem, wysyłką oraz potwierdzeniem przybycia gości; - wydrukowanie wszelkich materiałów ślubnych: winietki, menu, planów usadzenia gości, programu mszy etc.; - zapewnienie noclegów dla gości; - zorganizowanie transportu dla gości oraz skoordynowanie ich przybycia; - zapewnienie transportu dla Młodej Pary; - przygotowanie i monitorowanie listy prezentów; - przygotowanie stylizacji Młodej Pary, dobór garderoby, dodatków, fryzur i makijażu; - zapewnienie profesjonalnych fotografików i video operatorów; - zapewnienie opieki i atrakcji dla dzieci; - dobór prezentów dla gości; - przygotowanie przemówień, prezentacji sentymentalnych etc.; - przygotowanie strony www dla gości weselnych; - zapewnienie dodatkowych atrakcji ślubno-weselnych: pokazów tańca, iluzji, występów folklorystycznych, fajerwerków i innych.
×