Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

-H-

Zarejestrowani
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

    Nigdy

Reputacja

0 Neutral
  1. Film przebudzenie, a obok inne. http://www.youtube.com/watch?v=RPD8Uy4W3Uw
  2. konsultanci nic nie wiedzą, nic nie potrafią zrobić i każą użytkownikowi czyścić historię przeglądarki. 1. Nie można usunąć wszystkich wiadomości z konta. 2. Konto bez ładu i bez składu. Niektóre funkcje drobnym druczkiem wciśnięte na siłę, żeby nie zmieniać poprzedniego kodu. 3. Na czacie nie działa przycisk OK do zatwierdzenia hasła. 4. Konsultantka obiecała wysłać nową kartę debetową, a po 3 tygodniach okazuje się, że karty nie ma, nikt nic nie wie. Konsultant nie pomoże jak się nie zaloguję na czacie. Zalogować się nie mogę, bo nie działa przycisk OK. 5. W oddziale banku rozmowa na temat udzielenia kredytu z młodą siksą. już po twarzy widziałem, że jest niekompetentna i zbywa. Miała oddzwonić w sprawie decyzji. Oczywiście nie oddzwoniła i nawet nigdzie nie przekazała sprawy do rozpatrzenia. Z porządnego niegdyś banku zrobił się syf. wkurwia mnie to, bo jestem z tym bankiem od samego początku istnienia. Kiedyś bank słuchał uwag klientów, a teraz ma ich w dupie. Tak to jest jak się za małe pieniądze pozatrudniało niekompetentynych obiboków bez fachowej wiedzy :O dodam, że jakiś amator napisał panel logowanie w JavaScript, zamiast w PHP. Cały kod widać jak na dłoni.
  3. Proszę o odpowiedzi kobiety światłe.
×